fish Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Javel, då låner eg denna tråden og sier at eg og trenger en jobb. Eg har då avtale med NAV om at de kan være behjelpelige med klasse C på sertifikatet bare eg kommer meg inn i et firma som har behov for det. Så om noen vet om et firma som trenger lastebilsjåfør så skrik ut. Det bør helst være noen som kjører i Rogaland/ Haugalandet... Men om de har kontor en annen plass i landet har vel lite å si...Skrik ut om du vet noe! Eg vil jobba!! :D:D ??? Fikk C1 av NAV før jeg fikk jobb. Ville ha "pressa" NAV litt. Det ville jo styrke dine sjanser for å få jobb. Ta buss i samme slengen.
Rabies Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Er ikke redd for renta jeg, men man må yte for å nyte vettu
Astri Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Javel, då låner eg denna tråden og sier at eg og trenger en jobb. Eg har då avtale med NAV om at de kan være behjelpelige med klasse C på sertifikatet bare eg kommer meg inn i et firma som har behov for det. Så om noen vet om et firma som trenger lastebilsjåfør så skrik ut. Det bør helst være noen som kjører i Rogaland/ Haugalandet... Men om de har kontor en annen plass i landet har vel lite å si...Skrik ut om du vet noe! Eg vil jobba!! :D:D ??? Fikk C1 av NAV før jeg fikk jobb. Ville ha "pressa" NAV litt. Det ville jo styrke dine sjanser for å få jobb. Ta buss i samme slengen. Åssen skal eg "presse" nav da? Tips?
Der Barockengel Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Åssen skal eg "presse" nav da? Tips? Noe av løsningen kan ligge i det du selv skrev: Eg har då avtale med NAV om at de kan være behjelpelige med klasse C på sertifikatet bare eg kommer meg inn i et firma som har behov for det. Du kan argumentere for at det er lite sannsynlig at du får jobb for et firma som har behov for personell med lastebilsertifikat uten å ha lastebilsertifikat selv.
Thomaz Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Jeg jobber ekstra som selger på Jernia å trives veldig med det.. Det er jo et alternativ.. Litt mer spennende enn å jobbe på Ica etc
fish Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Åssen skal eg "presse" nav da? Tips? Noe av løsningen kan ligge i det du selv skrev: Eg har då avtale med NAV om at de kan være behjelpelige med klasse C på sertifikatet bare eg kommer meg inn i et firma som har behov for det. Du kan argumentere for at det er lite sannsynlig at du får jobb for et firma som har behov for personell med lastebilsertifikat uten å ha lastebilsertifikat selv. Serru? Du må forklare NAV (med teskje) at en potensiell arb.giver kan ikke vente 3-4-5 mnd til du har "lappen". Skal du ha en sjanse i dagens marked må du ha den nødvendige kompetansen NÅ for å være "attraktiv" i arbeidsmarkedet. Det er mye sirkulasjon, og den ene manns død kan være en annen kvinnes brød. Sett at en idiot/sjåfør mister lappen, vil arb.giver ansette deg uten lappen eller ei med lappen? Sjekk hva andre fylker gjør i lign tilfeller, det skal være likt "all over" men man tolker retningslinjene forskjellige. Hvis Telemark gir "lappen" til arb.ledige, så skal ditt fylke også gjøre det.
Kentan-racing.com Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Nå begynner jo det å bli litt lastebil firma og slikt som går konk så begynner og bli grei tilgang på sjåfører.. så Astri jeg tror jeg ville sjekket rundt me de største firmaene rundt deg.. Bring og schenker og slikt om noen av de trenger enten distrubusjons folk eventuellt presse nav til og gi deg ce lappen så du kan kjøre avløser og losse semier og bil og hengere.. Kjøre og hvile tidene strammes titt og ofte inn og realiteten blir vel snart at vi langtransport sjåførene kun kjører menst det er loser som losser og laster bilene på ende destinasjoner.. Pluss med ce stiller du sterkt for og få deg en og annen godt betalt langtur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå