Rabies Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Dette er kanskje litt OT, men siden grunnen til at jeg vil ha en ekstrajobb er for å finansiere mitt avhengighetsproblem (BMW ) så tar jeg sjansen på å legge den her. Jeg ser etter en ekstrajobb. (Jobber allerede fulltid som mobilvekter. Nattskift) og tenkte at noen her inne kanskje hadde noen tips Lønn er jo selvfølgelig en "issue" men det viktigste er arbeidsmiljø og god stemning på jobben. Max 50% i utgangspunktet (Litt ekstra er sikkert mulig av og til), helst litt fleksible arbeidstider som kan tilpasses arbeidstidene på vekterjobben. helst i / i nærheten av kristiansand. Alt av interesse... Edit: Hvis denne tråden blir stengt pga OT så send gjerne en PM hvis du har et godt tips
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Men hva vil du jobbe med? Eller hva kan du?
Hyggmaister Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Kunne og trengt en (interesant) deltidsjobb i Kristiansand og omegn hehe (seriøst) Skal vi slå oss sammen Rabies og starte pirattaxifirma? (ikke seriøst)
bad_ip Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Du kunne jo kanskje vurdert taxi? Nå vet ikke jeg hvor fleksible taxibransjen er... men du kunne jo f.eks hørt med noen firma om hvor fleksible de har mulighet til å være.
Rabies Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Men hva vil du jobbe med?Eller hva kan du? Som sagt så er alt interessant... Jeg er ikke typen som avfeier ting før jeg har prøvd. Ang. hva jeg kan så har jeg skole og halve læretiden som maler, har jobbet 1 år som vekter, litt på 7eleven. Lærer ganske fort så lenge jeg er motivert da
Rabies Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Kunne og trengt en (interesant) deltidsjobb i Kristiansand og omegn hehe (seriøst)Skal vi slå oss sammen Rabies og starte pirattaxifirma? (ikke seriøst) Ja ikke sant. Så kan vi kjøre rundt med sjørøverhatt på hue og sabeltannflagg på antenna
Rabies Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Du kunne jo kanskje vurdert taxi? Nå vet ikke jeg hvor fleksible taxibransjen er... men du kunne jo f.eks hørt med noen firma om hvor fleksible de har mulighet til å være. Ja, det kunne jo vært noe. Men nå er det jo stort sett på kveld/natt og i helger det er penger å tjene på taxi da, og da jobber jeg jo allerede som dørlåser/kaffetrakteravslåer
Hyggmaister Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hvor gammel må man være for å kjøre taxi? 25?
-Roger- Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Du kan være yngre enn 25 hvertfall.. Tipper 20!
Der Barockengel Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Jeg tror -Roger- tipper rett; kjøreseddel utstedes av politiet til søkere som er fylt 20 år og som tilfredsstiller kravene til vandel og helse.
StianA Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Du kan være yngre enn 25 hvertfall.. Tipper 20! du kan være 20 for og få taxi løyve (heter det ikke det da?) , eneste som trengs er en steds prøve, så ikke kundene havner galt EDIT: å der var Der Barockengel før meg hehe
eriklepe Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 nå er du på bærtur Taxi løyve er det taxi eier som har. derav løyvenr som står på taket Førerkortforskriftene § 7 nr. 7: Du må være fylt 20 år, du må ha ordinært førerkort, ha godkjent vandel fra politiet, ha godkjent helse (legeerklæring), bestått "kjentmannsprøve".
StianA Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 nå er du på bærturTaxi løyve er det taxi eier som har. derav løyvenr som står på taket Førerkortforskriftene § 7 nr. 7: Du må være fylt 20 år, du må ha ordinært førerkort, ha godkjent vandel fra politiet, ha godkjent helse (legeerklæring), bestått "kjentmannsprøve". okey stemmer det, trur jeg blandet kortene litt
Astri Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Javel, då låner eg denna tråden og sier at eg og trenger en jobb. Eg har då avtale med NAV om at de kan være behjelpelige med klasse C på sertifikatet bare eg kommer meg inn i et firma som har behov for det. Så om noen vet om et firma som trenger lastebilsjåfør så skrik ut. Det bør helst være noen som kjører i Rogaland/ Haugalandet... Men om de har kontor en annen plass i landet har vel lite å si... Skrik ut om du vet noe! Eg vil jobba!! :D:D
316 Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 NSB reiseveileder/rådgiver/et eller annet. Må steppe inn da det er togkaos (som det er ganske ofte). Så er det bare å dirigere til plattformer, busser osv. Får 1000 kroner for å møte opp, og grei timesbetaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå