-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 er ikke den realle Km standen. btw bilde i signatur er ikke lov på bimmers.no så sikkert lurt å ta det vekk Takk for seriøst svar Fikk bare litt hetta
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Forstod du det nå? Forstod det når noen svarte seriøst ja
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 er ikke den realle Km standen. btw bilde i signatur er ikke lov på bimmers.no så sikkert lurt å ta det vekk Takk for seriøst svar Fikk bare litt hetta Og av alle svarene var dette det seriøse du forstod
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 er ikke den realle Km standen. btw bilde i signatur er ikke lov på bimmers.no så sikkert lurt å ta det vekk Takk for seriøst svar Fikk bare litt hetta Og av alle svarene var dette det seriøse du forstod Hvis du leser innlegget over også så kanskje du også forstår. Gadd ikke quote begge to så tok bare en av de hehe
BreitBau Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Du må unnskylde oss.. Er bare at de som har vørt her en stund er møkka lei av at de samme trådene dukker opp hver gang en nykomling kommer på forumet og driter i søk-funksjonen.. Vi har 1000 vis av tråder om: Koed, Olje, Gs-bildeler, hjelp motoren koker, km stand er feil, kan jeg få godkjent.., motorombygging, hjelp, ny klunkelyd osv osv.. Da er det lett å bli litt flåsete.. Og btw, vi ba deg jo om å søke.. Hadde du googlet det du ble tipset om så hadde du faktisk fått svaret.. Velkommen til forumet da hvertfall.. Mangfoldet her er stort.. Finnes ikke ett problem som ikke er diskutert her før..
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Du må unnskylde oss.. Er bare at de som har vørt her en stund er møkka lei av at de samme trådene dukker opp hver gang en nykomling kommer på forumet og driter i søk-funksjonen..Vi har 1000 vis av tråder om: Koed, Olje, Gs-bildeler, hjelp motoren koker, km stand er feil, kan jeg få godkjent.., motorombygging, hjelp, ny klunkelyd osv osv.. Da er det lett å bli litt flåsete.. Og btw, vi ba deg jo om å søke.. Hadde du googlet det du ble tipset om så hadde du faktisk fått svaret.. Velkommen til forumet da hvertfall.. Mangfoldet her er stort.. Finnes ikke ett problem som ikke er diskutert her før.. Det skjønner jeg. Men flere som svarte nesten samtidig men J.Hofstad her som sa det på en veldig enkel og grei måte. Hvis det irriterer han så er det bare å ignorere tråden. Men tar poenget med å søke, så beklager. Skal bli flinkere til å søke føre jeg lager tråder neste gang. Jeg får prøve å skylde på at jeg er ny her. hehe
BreitBau Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 No stress det.. Men om du lager slike tråder her inne, så blir det alltid slik.. Er bare det at vi ser det hele tiden.. hehe.. Noenganger er det til og med 2 like tråder på førstesiden samtidig Og bare blir vant til det også.. Saklige svar får du her inne, men du må lete de frem blant innlegg med Off Topic snakk.. Her inne blir de fleste fjær til en hønsegård.. Men vi liker det slik så da er det ikke noe å gjøre med..
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 No stress det.. Men om du lager slike tråder her inne, så blir det alltid slik.. Er bare det at vi ser det hele tiden.. hehe.. Noenganger er det til og med 2 like tråder på førstesiden samtidig Og bare blir vant til det også.. Saklige svar får du her inne, men du må lete de frem blant innlegg med Off Topic snakk.. Her inne blir de fleste fjær til en hønsegård.. Men vi liker det slik så da er det ikke noe å gjøre med.. Stemmer stemmer Har som sagt ikke noe problem med å forstå det, hvertfall ikke for dere som har vært her i x antall år Men men, "problemet" er løst hvertfall God Helg
Deep Dish Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 HVA!!!Er ikke km testen reell?? Hehe. Joda den er det.! De bare prøver å lure nykommeren her til å tror at den IKKE er det.!!
Ballder Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 HVA!!!Er ikke km testen reell?? Hehe. Joda den er det.! De bare prøver å lure nykommeren her til å tror at den IKKE er det.!! *Puster lettet ut*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå