-Erik- Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 En kompis kjørte sånn spedometer test på e36en min nå. (92 mod 318 is coupe). Da kom det opp 6 forskjellige tall. nr 1 stod det 375044 km, og de andre så ut som å være gjenomsnitts fart elns. Problemet mitt er at bilen har gått 189000 km. Er spedO stilt tilbake elr er dette ett helt annet tall? Kjøpte bilen for 2 uker siden så blir litt forb**** hvis jeg er blitt lurt. Noen som kan ta samme test greiene på sin å se om det kommer opp noen skremmende tall elns? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Er en gjenganger på bimmers.... kan søke opp E36 odometertest på google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Hva gjorde du på den testen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Hvilken test er dette? Ble denne testen utført uten noe apparater ? Hvis det er sånn at han tok nøkkel på trinn 2? Og gjorte noe med triptelleren eller den du stiller klokken med. og fikk opp noen forskjellige tall i displayen så er ikke det kilometerstanden... EDIT: var visst noen som var litt raskere ute å svare enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Haha.. Jeg digger den testen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Haha.. Jeg digger den testen der Hehe... rett! Husker første gang jeg gjorde den testen der... leste at man kunne sjekke km.standen. Gikk ut å testet og fikk litt sjokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Er en gjenganger på bimmers....kan søke opp E36 odometertest på google. Når du sier det så mener du? At spedo er stilt tilbake liksom? elr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Haha.. Jeg digger den testen der Hehe... rett! Husker første gang jeg gjorde den testen der... leste at man kunne sjekke km.standen. Gikk ut å testet og fikk litt sjokk Sorry meg asså men skjønner ingenting her jeg sitter. Til vanlig står km stand på 189000, men når han satte nøkkelen i første trin og holdt inne knappen du nuller ut tripptelleren, kom det opp en rekke tall føre den vanlige testen hvor alle viserene flytter på seg frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 GOOGLE-IT Blir det vanskelig kan jeg gi det med teskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 GOOGLE-IT Blir det vanskelig kan jeg gi det med teskje... Teskje er fint.. Eller litt seriøsitet kanskje. Hadde ikke lagt ut tråden hvis jeg hadde visst svare liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 ER IKKE KM-STAND DU FÅR OPP, DET ER EN TESTKODE! Get it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Du får ikke om noe "ekte" km med å kjøre den testen. Det tallet som du får opp med km bak er bare en software versjon i instrumentet. Dere kan bare slappe helt av. Derer er ikke blitt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 er ikke den realle Km standen. btw bilde i signatur er ikke lov på bimmers.no så sikkert lurt å ta det vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 ER IKKE KM-STAND DU FÅR OPP, DET ER EN TESTKODE! Get it? Jaok. Takk skal du ha. Blei litt satt ut når det stod 375000 KM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 http://www.318ti.org/forum/showthread.php?t=7522 Foreksempel. Har lagt ut detaljert info tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå