Gå til innhold

Blitt lurt?

-Erik-
 Share

Anbefalte innlegg

En kompis kjørte sånn spedometer test på e36en min nå. (92 mod 318 is coupe). Da kom det opp 6 forskjellige tall. nr 1 stod det 375044 km, og de andre så ut som å være gjenomsnitts fart elns.

Problemet mitt er at bilen har gått 189000 km. Er spedO stilt tilbake elr er dette ett helt annet tall? Kjøpte bilen for 2 uker siden så blir litt forb**** hvis jeg er blitt lurt.

Noen som kan ta samme test greiene på sin å se om det kommer opp noen skremmende tall elns?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvilken test er dette? Ble denne testen utført uten noe apparater ?

Hvis det er sånn at han tok nøkkel på trinn 2? Og gjorte noe med triptelleren eller den du stiller klokken med. og fikk opp noen forskjellige tall i displayen så er ikke det kilometerstanden...

EDIT: var visst noen som var litt raskere ute å svare enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Jeg digger den testen der 8)

Hehe... rett! Husker første gang jeg gjorde den testen der... leste at man kunne sjekke km.standen. Gikk ut å testet og fikk litt sjokk :P

Sorry meg asså men skjønner ingenting her jeg sitter. Til vanlig står km stand på 189000, men når han satte nøkkelen i første trin og holdt inne knappen du nuller ut tripptelleren, kom det opp en rekke tall føre den vanlige testen hvor alle viserene flytter på seg frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...