Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det som du viser til, og det blå til 3-400kr mer hos biltema! Jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe det blå settet, da det er 10 års garanti på det, og det er mye større utvalg av verktøy, og kvaliteten er mye bedre på det blå!

det grå settet har 2 eller 3 års garanti!

Gå for det blå om du kjøper på biltema!

Edit: ser at prisen på det grå har sunket helt ned til 400kr! det kostet 6-700kr da jeg kjøpte det :oops:

Det blå koster ca 1200kr i butikken, men er absolutt verdt di ekstra kronene det koster!

Skrevet

kan skrive under på at de blå settene på biltema er gode saker.... absolutt verdt å punge ut de ekstra kronene for de settene med 10 års garanti...

Skrevet

Skrallene i det blå settet er elendige da. De knekker innvendig når de brukes på ting som sitter litt. Jeg har ødelagt 3 skraller til nå, og jeg er egentlig ikke sterke karen men...

Greit å bare reise inn og få byttet :)

Skrevet
Skrallene i det blå settet er elendige da. De knekker innvendig når de brukes på ting som sitter litt. Jeg har ødelagt 3 skraller til nå, og jeg er egentlig ikke sterke karen men...

Greit å bare reise inn og få byttet :)

bruker skralla fra det store sette mitt både til å stramme og løsne, ikke noe problem med det..

eneste problemet jeg har hatt med den store skralla er at noen skruer i håndtaket har løsnet, men det løste seg fort med noen dråper loctite

Skrevet

Vent til jernia har juletilbud på det største bacho settet,de har det hver jul,iallefall de siste 3-4 årene. Det koster vanligvis 3000-4000 kr men aldri mer enn 1500 i desember,har ett sånn selv og det er noe av det bedre som er av skrallesett.

Skrevet
Vent til jernia har juletilbud på det største bacho settet,de har det hver jul,iallefall de siste 3-4 årene. Det koster vanligvis 3000-4000 kr men aldri mer enn 1500 i desember,har ett sånn selv og det er noe av det bedre som er av skrallesett.

Den kan jeg si meg enig i, jeg kjøpte mitt jula 2003, å jeg har sett settet på tilbud hver eneste jul siden da.

Er også kjempe fornøyd med settet. Livstidsgarati er det også :)

Skrevet

Jeg har kun bacho, i halvtom, 3/8 og kvarttom. Kan sterkt anbefale dette, om du skal ha verktøy som er både behagelig og holde i samt ingen problemer med skrallefunksjon / holdbarhet. Greit det er små skruing, men tema sine skraller syntes jeg ikke er behagelige og bruke, selvom det er lite skruing man foretar seg.

Skrevet

biltema duger det. men koster ikke så sykt mye mer å kjøpe et litt mer skikkelig merke. har en av de svære koffertene til ironside kjempefornøyd, har erfart at biltema piper og lignende knekker. men så skal det sies at jeg har mye biltemaverktøy da det er billig og greit. så blir vel en vurderingssak, kjøpe noe som holder? eller kjøpe noe litt billig som kan ryke.

Skrevet

Bruker Ironside på jobben og det duger det og,men har erfart at pipene knekker og ikke tar på alle forsøkene,det er irriterende som f...!

Men som sagt tidligere er det bedre å heller legge noen kr i ett ordentlig sett,da har du verktøy livet ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...