Fliid Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Om bakstillingen ikke tåler og bli løftet i diffen så må det settes til andre tiltak enn og skrike om å ikke løfte i diff. Tør du ikke løfte i diff, nei da er du redd for at du faktisk kan finne ut at foringen i bakstillingen er dårlige/andre eventuelle slitasjer, slik som rust. Ta en tenke runde over hvilke krefter som virker på diff huset / foringene i bakstillingen ved jekking, er det faktisk en reèll fare? Jeg stiller igrunn spørsmålet, for jeg ville heller vært redd for at diff huset sprekker enn at foringene får for stor belastning. ; )
Bimmerchris Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det hele avhenger egentlig kun av en ting. Jekken du bruker. Dersom du har en slik jekk som jeg har (racingjekk eller hva det kalles) så kan jeg velge mellom 5cm,10cm og 20cm anleggsflate. Det er utskiftbare kopper eller hva man skal kalle det. Når man i tillegg har en jackpad oppå dette,så er ikke punktlasten på diffen stor. Tror helt sikkert jeg kunne løftet ett vilkårlig sted under bilen uten at noe hadde skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå