ingard Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Er på verkstedet. Kan jeg løfte rumpa på bilen på diffrensialen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Bare å løfte i vei, den tåler det fint. Sålenge du ikke løfter på akslinger eller kjøleribber vel og merke, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er nesten like lurt som å løfte den på bunnpanna når du skal løfte foran. Løfte på bakaksel gjøres kun ved bakhjulstrekk og stiv bakaksel etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er nesten like lurt som å løfte den på bunnpanna når du skal løfte foran. Løfte på bakaksel gjøres kun ved bakhjulstrekk og stiv bakaksel etter min mening. Er det ikke bakhjulstrekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er nesten like lurt som å løfte den på bunnpanna når du skal løfte foran. Løfte på bakaksel gjøres kun ved bakhjulstrekk og stiv bakaksel etter min mening. karen har jo en e34, så jeg regner med at det er den han mener... sist jeg sjekka hadde alle e34'er trekk bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Trenger vel ikke å løfte direkte på diffen...? Jeg løfter på opphenget til diffen/traversen, ser ikke noe problem i det iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er nesten like lurt som å løfte den på bunnpanna når du skal løfte foran. Løfte på bakaksel gjøres kun ved bakhjulstrekk og stiv bakaksel etter min mening. karen har jo en e34, så jeg regner med at det er den han mener... sist jeg sjekka hadde alle e34'er trekk bak... e34 har trekk bak ja, men det er vel heller en god stund siden bmw leverte en bil med STIV bakaksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Trenger vel ikke å løfte direkte på diffen...?Jeg løfter på opphenget til diffen/traversen, ser ikke noe problem i det iallefall.. nei, trenger ikke, men gjør ikke noe... greit å passe seg litt for kjøleribbene og slikt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Er litt enig med Bonden her. Setter du jekken under diffen er det bl.a noen foringer som får kjørt seg litt. Mulig de tåler dette men jeg gjør det iallefall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Om foringene dette i stykker så har du enda bedre grunn til og bytte til aluforinger.. og bolten i forkant av diffen kan lett knekke.. bytt til 12.9 bolt.. Gode greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Løft i klokken du, foringene er nok ment å håndtere vel så det du belaster den med der. Og som nevnt, ikke ødelegg noe àla kjøleribber, da går det så bra så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Er det ikke noe "subframe" bak du kan sette jekken på istedet da? Uansett, bilen er nok jekket opp til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Er det ikke noe "subframe" bak du kan sette jekken på istedet da?Uansett, bilen er nok jekket opp til nå Hehe, ja den er nok både jekket opp og ned. Hadde med meg laptoppen på vekstedet. Var så greit å bare spørre. Jeg pleier å løfte på den subframen (vet heller ikke hva den heter), men den er så langt inn under bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå