Gå til innhold

Kan jeg løfte bilen på diffrensialen?

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nesten like lurt som å løfte den på bunnpanna når du skal løfte foran. Løfte på bakaksel gjøres kun ved bakhjulstrekk og stiv bakaksel etter min mening.

karen har jo en e34, så jeg regner med at det er den han mener... sist jeg sjekka hadde alle e34'er trekk bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten like lurt som å løfte den på bunnpanna når du skal løfte foran. Løfte på bakaksel gjøres kun ved bakhjulstrekk og stiv bakaksel etter min mening.

karen har jo en e34, så jeg regner med at det er den han mener... sist jeg sjekka hadde alle e34'er trekk bak...

e34 har trekk bak ja, men det er vel heller en god stund siden bmw leverte en bil med STIV bakaksel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke å løfte direkte på diffen...?

Jeg løfter på opphenget til diffen/traversen, ser ikke noe problem i det iallefall..

nei, trenger ikke, men gjør ikke noe... greit å passe seg litt for kjøleribbene og slikt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe "subframe" bak du kan sette jekken på istedet da?

Uansett, bilen er nok jekket opp til nå :)

Hehe, ja den er nok både jekket opp og ned. Hadde med meg laptoppen på vekstedet. Var så greit å bare spørre.

Jeg pleier å løfte på den subframen (vet heller ikke hva den heter), men den er så langt inn under bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...