Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey!

Lurer på om noen kjenner til brukeren "Burnoutc" på forumet?

Vet ikke helt om dette er rett kategori å legge denne i, men vil ha tak i denne personen, da han ikke har betalt for en ting jeg solgte han.

Glemte selvfølgelig å sende den som oppkrav.., men har snakket med han flere ganger etterpå, og han påstår å ha betalt.

Skulle sende meg kvittering fra banken, osv.., og nå er han helt umulig å få tak i.

Er ikke det at det er mye penger, men så jævlig irriterende det er :P

Skrevet

Hei.

Tror ikke dette er riktig sted å legge den, men får se hvor lenge den får lov å ligge her :)

Ja, er så utrolig skuffende at folk kan oppføre seg på den måten der.

Har ingen kjennskap til den brukeren der.

Syns også at alle brukere på dette forumet skulle Måttet registrere et telefon nummer osv for å kunne bli medlem, men det er noe som aldri kommer til å skje...

Lykke Lykke til hvertfall.

Å få tilbake pengene dine, det må da noen klare å hjelpe deg med.

Skrevet

jævla useriøs idiot!! blir provusert av sånnt.. kjøper du noe så betaler mann for d! har selv hatt en del trøbbel med bimmers kjøpere som eg personlig skulle funnet og skammslått!!!!!!

Skrevet

en idiot av en oslo fyr sku ha en eta veiv så prisen var 3000 sendte uten oppkrav pga d hastet...noe eg aldri skulle ha jort..det ente oppmed at eg fikk 1000 + frakt (600) eg ba om at veiven skulle sendes tilbake til meg pga han ikkje var fornøyd for veiven måtte vist slipest: prinsippet er har du kjøpt en ting betaler du det de koster eller leverer du det tilbake.kanske enkel regel!

Skrevet
Det tar vel ikke noe lengere tid å sende den som oppkrav? :roll:

Jo, det tar litt lenger tid.

Må jo fylle ut et helt sånn kontonummer :P

Neida, var nok ikke det han mente, men uansett...

Tullete at ikke alle bare kan være ordentlige mennesker, så kunne betaling via nettbank vært brukt i alle sammenhenger.

Oppkrav er dyrt og tar lenger tid å få penger inn på konto, samt at den som er "kjøper" kan drite i å hente pakken, dermed har du som "selger" dyttet penger i do...

Kjipt at det skal være sånn, men er ingenting å gjøre noe med.

Skaff all informasjon fra "kjøper" dersom du skal selge noe.

Greit å ha tilfelle noe skulle skje...

Skrevet

Har forresten navn, adr, tlf osv også.

Tlf ringer, men han har sluttet å svare meg.

Svarer ikke lenger fra mitt nr, el sjult nr.

Søkt på adr. på gulesider, og finner kun dem som eier leilighet han leier. Kjipt å måtte plage dem også.., men sånn jeg først fikk tak i han.

Noen som bor i nærheten som vil tjene noen kroner ? :P

BTW:

Da er beskjed til eier av leilighet gitt, om at han skal kontakte meg.

Får se da om dette hjelper.

Har har lovet meg flere ganger å sende bekreftelse/kopi fra banken over betalingen, og sier penger har gått ut av hans konto.

Blir så jævlig irritert når jeg stresser med å sende pumpa for å være snill.

Pumpa hadde runna kun 94k km også, og en helt grei pris jeg fint kunne fått av andre. Så gir han bare faen i oppgjøret :evil:

Skrevet

Navn, nummer og adresse har ingen ting i en tråd å gjøre hvor folk truer med å "knuse" både ditt og datt. Burde gå ann å ordne opp i dette på en mer voksen måte. :)

Skrevet
Navn, nummer og adresse har ingen ting i en tråd å gjøre hvor folk truer med å "knuse" både ditt og datt. Burde gå ann å ordne opp i dette på en mer voksen måte. :)

Har ikke truet med noen ting jeg..

Tanken var at den som bodde i nærheten hadde fått litt for å hente pengene mine :P Og da seff. uten å banke opp vedkommende.

Men har tatt kontakt med eier av leilighet, eller noe sånt, så får se om jeg hører fra han. (Innlegg over endret...)

Skrevet
hvordan går det ann å glemme å sende i oppkrav?

Fikk det jævlig travelt med å sende pakka.

Så kan man ikke sende SMARTPOST esker i oppkrav.

Så enkelt var det, at jeg ikke gadd å pakke den om..

Avtalte med kjøper samtidig at han skulle betale med en gang, og stoler vanligvis på folk her på forumet.

Men fikk akkurat en melding fra han forresten, og hadde funnet en feil med nettbanken sa han. Penger skal fikses i slutten av måneden, så da får vi vente å se :-)

Skrevet
Fort gjort å glemme å sende oppkrav, gjorde det jeg også.. Men jeg fikk iallefall pengene :)

Håper det ordner seg da :)

Vi får håpe på det ja :-)

Kommer med oppdadering i slutten av måneden jeg.

Så kan vi jo si at denne tråden er stengt midlertidig :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Sånn, da var det på tide med en oppdadering!

Den 25. er passert, og jeg har mottatt litt under halve beløpet av det jeg skulle.

Har da ihvertfall fått noe, men skal da også ha resten :P Så får se om jeg får svar etterhvert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...