Erebus Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bng4zvkyddfb
Superbeetle Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Denne går sååå mye bedre enn den andre..
MortenK Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det var den jeg kjørte forbi i golfen min i sted det!
Ballder Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det var den jeg kjørte forbi i golfen min i sted det! Pungtering suger!!
Der Barockengel Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Jeg tenker jeg tar en råtipp på at bilen går ganske bra.
Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 i annonsen står det at den har 500 hester. ville nog gått for en 316 istede. den kan du style så den blir lik. men du slipper å kjøpe en stor låve til alle hestene. og heste for er jo også en stor utgift til så mange hester. men om du kjøper en 316 og styler den lik så går den nok minst like fort. om ikke fortere da hester er tunge dyr. mindre hester du har jo lettere blir bilen vettu dumme spørsmål fortjener dumme svar.
Deep Dish Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Den går bedre enn prim.! Var iallefall en lite fin fargekombinasjon på den...
Kentan-racing.com Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Satan hadde jeg penger til det hadde denne blitt henta til norge tvert og ribbet innvendig for så å sveiset bur og brukt den på bane! vil tro den har fint potensial..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå