Gå til innhold

Hvor mye penger har du brukt på din BMW?  

83 stemmer

1. 1. Hvor mye penger har du brukt på din BMW?

• 0 - 20 000,-
      23
    • 20 000,- -- 40 000,-
      16
    • 40 000,- -- 80 000,-
      20
    • 80 000,- -- 100 000,-
      7
    • 100 000,- -- 200 000,-
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om denne topic finnes, fant den ikke iallefall, men spørsmålet er:

- Hvor mye penger har du brukt på DIN BMW? :)

Jeg har nå kvitteringer på 114 000,- på min e39...

Tror jeg var uheldig med min å da..

og alt er gjort hos BMW verksted.. Strandveien Auto for det meste.. DYRT!

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
trodde ikke dette var noe bmw eiere likte å snakke om,her heter de kun nødvendig vedlikehold...

hehe, det er vell ikke å gjemme under en stol at det er mye feil med BMW.. men det er det med alle biler uansett så.. men såklart; noen har mere, noen har mindre..

hadde vi ville hatt kun driftsikkerhet og ikke noe komfort, hadde vi alle kjørt Honda, Nissan eller Toyota :P

Skrevet
trodde ikke dette var noe bmw eiere likte å snakke om,her heter de kun nødvendig vedlikehold...

hehe, det er vell ikke å gjemme under en stol at det er mye feil med BMW.. men det er det med alle biler uansett så.. men såklart; noen har mere, noen har mindre..

hadde vi ville hatt kun driftsikkerhet og ikke noe komfort, hadde vi alle kjørt Honda, Nissan eller Toyota :P

de har du selvfølgelig rett i... hva har skjedd med din bil siden de har kostet skjorta?
Skrevet

de har du selvfølgelig rett i... hva har skjedd med din bil siden de har kostet skjorta?

Alle dempere, bremser, topp-pakning (25 000,- alene bare for planing og skifte) termostat, motoroverhaling, sensorer, opphengskuler, bremserør, indre og ytre styreledd, kasterstag, + litt anlegg + oppretting av bulk, facelift, angeleyes, ++

Nå venter jeg på styling, lakkering og vurderer effektanlegg..

da blir det mye mer på kvitteringer :P

Skrevet

blir litt skremt her jeg karer. er prisen på bilen inkludert i disse beregningene? jeg har brukt absolutt maks 20 000 på min e46 ci siden jeg kjøpte den for ett år siden. det omfatter da diverse små oppgraderinger som coilovers, ae, acs bakrutespoiler, sommer og vinterdekker og litt småting.

Hadde jeg måtte bruke 100+ festblanketterpå vedlikehold hadde bilen ligget til salgs på finn.no for lengst....

Skrevet
blir litt skremt her jeg karer. er prisen på bilen inkludert i disse beregningene? jeg har brukt absolutt maks 20 000 på min e46 ci siden jeg kjøpte den for ett år siden. det omfatter da diverse små oppgraderinger som coilovers, ae, acs bakrutespoiler, sommer og vinterdekker og litt småting.

Hadde jeg måtte bruke 100+ festblanketterpå vedlikehold hadde bilen ligget til salgs på finn.no for lengst....

NEI; dette er kun reperasjoner+utstyr osv på bilen..

Ikke selve bilen.... det kommer i tillegg.

Skrevet

enig med deg der,men har du lagt ut masse peng på en bil så føler du kansje at du ikke har råd til å selge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...