Ivanrogov Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Passer et facelift panser på en prefacelift? Er vel mulig det, uten skjermbytte?
Morgan GS Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Må bytte panser,skjermer og lykter, + div små detaljer skal dette bli bra
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Må bytte panser,skjermer og lykter, + div små detaljer skal dette bli bra ehhmmmm.... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81804&start=150
Ivanrogov Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Akkurat den der jeg tenkte på, han har jo ikke skiftet noe annet enn panser? Sendte han pm, men fikk ikke svar. Om du vil ha FACELIFT look, så skifter du lykter, skjermer(for og få på lyktene) osv. Men jeg vil bare ha et facelift panser...
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 tror bare han satt det rett på lurer på om han er borte litt... han har ikke skrevet i tråden sin på ei lita stund... men han har kun bytta panser tror jeg... står kanksje noe litt lenger fram i tråden hans...
larserso Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Hvorfor vil du ha facelift panser på en pre-facelift bil? Jeg såg på en pre-facelift da jeg skulle kjøpe som hadde montert facelift panser. Det såg veldig rart ut, men passa rett på ifølge selger. Bildene i linken over er så mørke så går ikke an å se noe om hvordan det egentlig ser ut...
Ivanrogov Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Okey, får vel bare vente til han er tilbake. Er det ikke store operasjonen, så bli det bestillt facelift med en gang
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Hvorfor vil du ha facelift panser på en pre-facelift bil? Jeg såg på en pre-facelift da jeg skulle kjøpe som hadde montert facelift panser. Det såg veldig rart ut, men passa rett på ifølge selger. Bildene i linken over er så mørke så går ikke an å se noe om hvordan det egentlig ser ut... syntes det så bra ut jeg... men ja, venter på lysere bilder...
Ivanrogov Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Vil ha de brede nyrene, ser mye bedre ut. Sålenge det er god passform så er jeg med på leken. Men er det skikkelig dårlig, så blir det nok bare orginalpanser..
Lars89 Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Kan jo kjøpe karbon M3 panser så slipper du å lakke . Blir kanskje litt overkill på en 318 men...
S.Arnesen Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 M3 har ikke brede nyrer... men fortsatt mye tøffere... hehe
Ivanrogov Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Tja, nå vil jeg kun ha brede nyrer. Så m3 blir litt i overkant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå