Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet
Va no ikkje verste Åndalsnes avis kunne finne på å skrive ta da. Skall no møte opp me artigere bil neste gang i au (stygg som juling da). Måtte vist bare bytte frontrute, bærekule og ett ratt så va 535en på veien att au.

Ja det er på tide at grombilen kommer ut av dvalen nå, savner draget i den :)

Hvis det blir et høsttreff, med grilling og litt mer "opplegg" så kan du regne med besøk fra Hedmarks o store sønn. :)

Du får dra med clerion og fiskestanga også da, mye fin fisk rundt om her :)

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I å han øystein tenkte litt på steinbrude med gamle veien. Må sikkert prate med komune og politi da. Kan no i jær, som har "prata" litt me dem før da veit du. Bare må bli bra de.

Skrevet

"Hei, vi samles en gjeng på ca 30 biler som lurte på om vi kunne få rive opp litt asfalt........"

Skrevet

Hvorfor skal dere absolutt burne?

Burning er for amcarfolket. De har ikke understell til annet enn burning og rettfremracing.

Jeg for min del stiller mye heller på et seriøst visefrempratesammencruisetreff enn et harry rølpetreff som bekrefter alle stereotyper mht bmw-eiere.

Skrevet

Hei folkens...

Nå er vi kommet vel hjem igjen fra Åndalsnes. Vil takke for ett kjempeflott treff og en fantastisk opplevelse i Trollstigen. En ekstra takk til Knut_Olestad som var "back-up" under turen til Åndalsnes, jeg "plaget" han med noen sms i løpet av turen. :-) Takker for imøtekommelsen når jeg fikk "litt" problemer underveis. Ett bensinrør sprang lekk like etter avreise fra Skien, fikk det midlertidig lappet, og når jeg kom til Åndalsnes stod det er verksted klart til disposisjon hvis jeg trengte det. Men med litt grubling underveis, fant jeg ut at dette kunne jeg fikse på campingen. Igjen, takk skal dere ha. Koselig at ett par av dere stakk innom campingen for å slå av en prat... :-) Vil si at dere er en kjempeflott gjeng!!!

Vil ogå si at både jeg og familien syntes treffet var vellykket, og ikke minst turen opp/ned Trollstigen, til og med ungene ble fasinert av veien/naturen/fjellene/elvene/fossefallene. Mange flotte "photo-locations". Håper dere drar igang treff til neste år også.

Alt i alt endte denne turen med 1155km tilbakelagt, bortsett fra problemet med bensinrøret har bimmer'n fungert utmerket.

Mvh fish m/familie

Skrevet
Hei folkens...

Nå er vi kommet vel hjem igjen fra Åndalsnes. Vil takke for ett kjempeflott treff og en fantastisk opplevelse i Trollstigen. En ekstra takk til Knut_Olestad som var "back-up" under turen til Åndalsnes, jeg "plaget" han med noen sms i løpet av turen. :-) Takker for imøtekommelsen når jeg fikk "litt" problemer underveis. Ett bensinrør sprang lekk like etter avreise fra Skien, fikk det midlertidig lappet, og når jeg kom til Åndalsnes stod det er verksted klart til disposisjon hvis jeg trengte det. Men med litt grubling underveis, fant jeg ut at dette kunne jeg fikse på campingen. Igjen, takk skal dere ha. Koselig at ett par av dere stakk innom campingen for å slå av en prat... :-) Vil si at dere er en kjempeflott gjeng!!!

Vil ogå si at både jeg og familien syntes treffet var vellykket, og ikke minst turen opp/ned Trollstigen, til og med ungene ble fasinert av veien/naturen/fjellene/elvene/fossefallene. Mange flotte "photo-locations". Håper dere drar igang treff til neste år også.

Alt i alt endte denne turen med 1155km tilbakelagt, bortsett fra problemet med bensinrøret har bimmer'n fungert utmerket.

Mvh fish m/familie

:applause:

Flotte tilbakemeldinger varmer virkelig :)

Håper dere tar turen neste gang også :)

Hyggelig å kunne hjelpe :wave:

Skrevet
"Nytern"]Hvorfor skal dere absolutt burne?

Burning er for amcarfolket. De har ikke understell til annet enn burning og rettfremracing.

Jeg for min del stiller mye heller på et seriøst visefrempratesammencruisetreff enn et harry rølpetreff som bekrefter alle stereotyper mht bmw-eiere.

Enig med deg der angående "visefrempratesammencruisetreff". Men hade vøre veldig arti me litt blårøyk au + viss man skall cruse utover kvelden kan enkelte "stereotyper" kansje bli litt voldsome. Skall slikt sje i sentrum vill de skadde treffet uanset hvor mye man prøver å ungå de. Bedre om enkelte får rase fra se og bruke opp litt dekk. Men å få tilatelse til nokka slikt e så godt som umulig likevell. Men skada ikkje å høre da.

Skrevet

Siden jeg og fruen ikke kom oss til Åndalsnes den dagen treffet var tar vi oss en tur i morgen. Vi har blitt enige om at det er så mye bmw i Åndalsnes at det kommer til å føles ut som et treff uansett. Bilen er vaska og tanken er full :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...