Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lørdag er jo selvsagt best, i hvert fall for meg som kommer fra Østfold, men jeg er i en heldig stilling som kan ta meg fri på en Mandag også, så det er ikke noe krav for meg. Jeg stiller uansett :P

Og å kjøre 6-7 timer i en BMW er jo ikke noe. Det er jo bare kosen det jo, men som sagt Lørdag er alltid bra.

Skrevet

Da ser det ut som det er litt stemning for lørdag, så hvis noen har mye mer lyst å bruke søndagen, er vel dette tidspunktet for å si fra.:)

4 timer fra Lillehammer?? Si 3 så er jeg enig :wink:

Skal vi se, 270 kilometer, 90km/h i snitt - ja, selvsagt blir det tre timer.

Min feil - jeg får sjelden snitthastigheter over 78km/h når jeg drar på tur - jeg antar det kommer av at jeg er for redd for å bli stoppet i kontroll i 60-sonene. :)

Skrevet
Da ser det ut som det er litt stemning for lørdag, så hvis noen har mye mer lyst å bruke søndagen, er vel dette tidspunktet for å si fra.:)

4 timer fra Lillehammer?? Si 3 så er jeg enig :wink:

Skal vi se, 270 kilometer, 90km/h i snitt - ja, selvsagt blir det tre timer.

Min feil - jeg får sjelden snitthastigheter over 78km/h når jeg drar på tur - jeg antar det kommer av at jeg er for redd for å bli stoppet i kontroll i 60-sonene. :)

Har kjørt en god del ganger Oslo-Molde.. På sommerføre går Lillehammer-Molde på ca.4 timer om man treffer ferga sånn noenlunde. Da er ikke 3 timer til Nes usannsynlig. Føler egentlig ikke at jeg kjører så grusomt hardt heller, men det er mulig at jeg da er over 80 noen ganger ja.. i 60 sonene tar man det selvfølgelig rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...