Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Spørs hvor mange bilen som kommer til å koke i løpet av den turen da om det blir en utrolig varm dag... litt skeptisk for å prøve å ta M3n opp der hvis det er en het dag

E30 M3 med S14 er jo en av de bilene/motorene som tåler slikt best. S14 er tross alt konstruert for å kunne presses maks uansett vær og temperatur. Litt lusekjøring i oppoverbakke er da selvfølgelig bare peanuts. Jeg har iallefall ingen som helst betenkeligheter med å kjøre min M3 på hvilken som helst asfaltert veistrekning.

• 2 weeks later...
Skrevet

i kjøm 100% sikkert hvis det blir lørdag :) kjøm nok ganske sikkert hvis det blir søndag au, men langt å kjøre heilt fra østfold :P e oppvokst på næs å far min bor der fortsatt så kan overnatte der, men hadde vært best med treff på lørdag :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Godt nyttår alle sammen :)

Lenge siden jeg har vert inne på tråden her, ser det er mange som har lyst å komme :D Det er jo bare knall att det er innteresse :)

men er litt lite stemmer på avstemniga, det står Søndag der, men det er vel egentli en plan om å legge dette til Lørdag :) Stem i vei folkens, så blir det lettere å finne den dagen det skjer :)

Skrevet
Godt nyttår alle sammen :)

Lenge siden jeg har vert inne på tråden her, ser det er mange som har lyst å komme :D Det er jo bare knall att det er innteresse :)

men er litt lite stemmer på avstemniga, det står Søndag der, men det er vel egentli en plan om å legge dette til Lørdag :) Stem i vei folkens, så blir det lettere å finne den dagen det skjer :)

Godt nyttår til deg også.:)

Jeg ser det nå er under et halvt år igjen til treff-tider. Skal tro om det er greit å la selve datoen for treffet stå åpen en stund til, eller er det noen som begynner å ønske en fast dato de kan krysse av i kalenderen, og planlegge mot?:)

Skrevet

Godt nyttår til deg også.:)

Jeg ser det nå er under et halvt år igjen til treff-tider. Skal tro om det er greit å la selve datoen for treffet stå åpen en stund til, eller er det noen som begynner å ønske en fast dato de kan krysse av i kalenderen, og planlegge mot?:)

Var det som var tanken med å få på noe mer stemmer :) eller synspunkter ;) Jeg personlig liker å planlegge tidli ;) Derfor jeg beggyner å få mark i ræva etter en dato ;)

Sitter å ser puddersnøen legger seg ute her nå :D Har litt lyst ut, den er så herli å kjøre i :D

Skrevet

En ny plan er på gang angående møteplass, rett i nabolaget til Øystein Andre :)

Et stort område på motsatt side av jernbanen mot isfjordsveien, har aldri tenkt over at det kanskje kan brukes, men Øysteins frue hadde en god ide der :)

Ellers vil jeg foreslå at de som trenger plass å sove tar kontakt med Åndalsnes camping på 71 22 16 29 allerede nå for å sikre seg plass :)

Skrevet

Ellers vil jeg foreslå at de som trenger plass å sove tar kontakt med Åndalsnes camping på 71 22 16 29 allerede nå for å sikre seg plass :)

Men da trenger vi en dato, blir litt vanskeligt å få bestilt seg plass eller hytte uten en dato :) Det var vel sånn att du har allerede snakka med campingen knut ? :)

Skrevet

Dette må jeg prøve å få med meg, selvom jeg ikke har den mest spennende bilen her :) Kanskje jeg skal stille i E9 heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...