Buzz Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Har en 520ia hvor jeg prøver å få brukt telefonen i bilen. Hva slags simkort skal inn der? Er det noe sære greier av simkort? sånn gammeldags. Jeg bruker de "nye" men får kun opp feilmelding om at jeg må kontrollere sim! Så skjønner ikke så mye. Noen som kan hjelpe meg? Er det noen som bruker denne tlf i bilen?
BreitBau Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Ta en runde i søk funksjonen.. Har vært oppe før men husker ikke helt svaret Er noe med at sim kortet skal inn i modulen bak i bagasjerommet..
Buzz Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Synes den søkefunksjonen er ganske vanskelig å ha med å gjøre. =P
Firefighter Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 du må sette simkortet inn i leseren som ligger bak dekselet på venstre side i bagasjerommet - svart boks ca 20 cm lang og 2-3 cm tykk - sim kortet skal puttes i bakkant av denne boksen om jeg ikke husker feil
Buzz Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 du må sette simkortet inn i leseren som ligger bak dekselet på venstre side i bagasjerommet - svart boks ca 20 cm lang og 2-3 cm tykk - sim kortet skal puttes i bakkant av denne boksen om jeg ikke husker feil ahh, trodde den skulle inn under selve telefonen jeg. Hva skal være der da a? =P
tomerikk Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Det er stort sim kort, om du ikke har resten av simkortet (kredittkort størrelse) kan kansje en mob.forhandler gi deg en stor ramme.
Buzz Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Stemte som du sa, takk! Men klønete at man må skrive pin-kode for hver gang man starter bilen.
bad_ip Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Stemte som du sa, takk! Men klønete at man må skrive pin-kode for hver gang man starter bilen. Det med pin kan du fjerne. Jeg fjernet koden min.
Buzz Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Stemte som du sa, takk! Men klønete at man må skrive pin-kode for hver gang man starter bilen. Det med pin kan du fjerne. Jeg fjernet koden min. Hvordan klarte du det?
bad_ip Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Husker ikke helt hva jeg gjorde... men skiftet språk til engelsk og fant det ut da, ved å søke litt i menyen
Frode D Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... on&start=0 Tror du finenr hjelp her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå