stianw Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Da må du space mer.. Grom kjerre forresten.. har du sett min? er ikkje så godt å space meir for felgene er så breie, den er jo egentli lav nokk men hadde vert kjekt med eit litte knepp til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Gratis bump:) Om noen tenke på å kjøpe den her bilen e det ett 100% sikkert kjøpt. Cato e den mest nøye fyren æ noen gang har møtt med bilan, og ALT e hele tida på stell:D E vel den mest strøkene bmw`n æ noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Takk for kjempefine ord, Morten! Ble nesten flau Hvis noen er interessert, så er bilen til salgs. Orker ikke stresse med å legge ut noen annonse på Finn riktig enda, til det liker jeg bilen altfor godt. Kommer nok en annonse på nettet i løpet av sommeren engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Veit min kommentar om at denne nesten kostet like mykje som ein brukt M5 kunne tolkes negativt og positivt. Eg meinte det ikkje negativt. Synest det berre er morsomt å sjå kor mykje ein faktisk bruke på bil... Synest bilen din ser VELDIG bra ut, å du virka som ein fyr som tar godt vare på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Veit min kommentar om at denne nesten kostet like mykje som ein brukt M5 kunne tolkes negativt og positivt.Eg meinte det ikkje negativt. Synest det berre er morsomt å sjå kor mykje ein faktisk bruke på bil... Synest bilen din ser VELDIG bra ut, å du virka som ein fyr som tar godt vare på bilen... Jeg måtte bla tilbake for å lese på hva som egentlig hadde blitt skrevet Jeg tok det ikke negativt til meg, og synes det er greit at folk kommer med kommentarer og innspill - også negative. Skal være enig i at bilen, ut ifra nypris på bil + originalmontert utstyr + ettermontert utstyr blir i overkant høy til å "bare" være en 525iA, men dette er jo noe som vil komme en kjøper på bruktmarkedet til gode når jeg selger bilen For øvrig ser bilen fortsatt meget bra ut. Har kjørt 2000 km med den på vinterhjulene, all kjøring (med unntak av ett tilfelle) skjedde mens det var frost ute (5 minusgrader eller kaldere). Det er ikke mye som skiller denne fra å være i nybil-stand... Prisen er forresten ikke lengre helt representativ, for den taper seg jo en del i løpet av et halvt års tid. Seriøst interesserte kan ta kontakt for pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 træng ikkje å sælle den, kan jo heller bare la mæ låne den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 træng ikkje å sælle den, kan jo heller bare la mæ låne den For all del, jeg har ingen hastverk etter å selge den - nyter å endelig kunne kjøre rundt i den på sommerhjulene, for det er en aldeles nydelig vogn Jeg lot faktisk ei venninne få prøvekjøre i byen i går, da det var en del folk ute... hun hadde aldri fått så mye oppmerksomhet før sa hun, og hun er PEN fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Kommentaren om at ho var PEN er vel unødvendig. Seie seg sjølv at ein ikkje låne vekk ein slik bil til ei "burugle"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Kommentaren om at ho var PEN er vel unødvendig. Seie seg sjølv at ein ikkje låne vekk ein slik bil til ei "burugle"... Haha! Den var dagens ...selv om jeg nok er litt overfladisk når det kommer til jenter, må jeg innrømme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 hahahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 træng ikkje å sælle den, kan jo heller bare la mæ låne den For all del, jeg har ingen hastverk etter å selge den - nyter å endelig kunne kjøre rundt i den på sommerhjulene, for det er en aldeles nydelig vogn Jeg lot faktisk ei venninne få prøvekjøre i byen i går, da det var en del folk ute... hun hadde aldri fått så mye oppmerksomhet før sa hun, og hun er PEN fra før av huff. håper det ble noe på deg i vertfall. det er det minste jeg skulle hadt for og låne bort en slik bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 huff. håper det ble noe på deg i vertfall. det er det minste jeg skulle hadt for og låne bort en slik bil! Kan jo ikke gå rundt med slike baktanker... Stresser for øvrig ikke med salg, for bilen er fantastisk hæli' å ratte rundt i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 huff. håper det ble noe på deg i vertfall. det er det minste jeg skulle hadt for og låne bort en slik bil! Kan jo ikke gå rundt med slike baktanker... Stresser for øvrig ikke med salg, for bilen er fantastisk hæli' å ratte rundt i... Ja, det er noen fantastiske biler og salg er noe du ikke bør stresse med ennå. Jeg kommer nok til å selge min når F10 lanseres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Ja, det er noen fantastiske biler og salg er noe du ikke bør stresse med ennå. Jeg kommer nok til å selge min når F10 lanseres! Er det betegnelsen på den nye 5'ern som kommer? Hadde ESS hatt kompressorkit til denne motoren, så hadde jeg blitt å beholdt den enda ett år, men siden de ikke har utviklet noe til den så langt så vet jeg ikke. Med kompressor ville det jo nesten blitt som en "ny" bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Ja, det er noen fantastiske biler og salg er noe du ikke bør stresse med ennå. Jeg kommer nok til å selge min når F10 lanseres! Er det betegnelsen på den nye 5'ern som kommer? Hadde ESS hatt kompressorkit til denne motoren, så hadde jeg blitt å beholdt den enda ett år, men siden de ikke har utviklet noe til den så langt så vet jeg ikke. Med kompressor ville det jo nesten blitt som en "ny" bil... Ja, F10 blir betegnelse på neste gen 5'er. Med ESS beviser du nok engang at du er gal! Hadde vært moro å se hva slags priser vi hadde fått dersom vi hadde bestilt ny bil og tatt innbytte likt hos en BMW forhandler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg