Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Eg lover dokke gutter, bilda av eksosen får ikkje fram halvparten av kor bra det egentlig vart. er gromt å stå under bilen og sjå 2 rør leike seg bakover i fin symetri :)

Angåandes den den saken om att bensintrykkseregulatoren skal ødelegge pumpene er litt svak i mine auger, kobla engang feil (blenda er vel det riktige ordet å bruke) slangane som skal gå til kullfilter osv baki ved tanken, og då fekk ikkje returen gå tilbake slik den skulle. knakk ikkje pumpa mi av den grunn, var då oppe i 6 bar på målaren på bensintrykksregulatoren eg hadde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Då har G-RACING også kjendt som Aleksander vert heime i Førde å styrt på litt med E30'n sin igjenn. Eksosen er som sagt ferdig og bilen har fått strekt litt på beina etter fleire år inni den koslige lille smia der Aleksander har forvandla bilen frå eit lyseblått trist E30 chassie til noke som kjem til å bli norges strøknaste E30, og en real pokal tjuv, enkelt og greit !

Var kjekt å sjå bilen i bevegelse for eiga maskin, velger å bruke eit ord som skjeldent er brukt av meg fordi eg synst det er teit, men "skitt au", detta var PRICELESS :lol::lol:

Ser Aleksander er bra nervøs på filminga sia han skjelver på kamerahanda. Er tross alt eg som køyrer bilen so ingen fare :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..takk skal du ha Jørgen, meget :)

Ja, straks lakk no, berre justering av karosseri deler for å vite at alt klaffar sammen etter lakken er komt på ;)

Takk for det Kristian. Tatt si tid ja. Blir fort sånn når det er basert på helge- og feriemekking då bilen står langt frå kvardags heimen. Men så har jo ein alltid noko å sjå fram til då, og eg må nesten sei det blir litt trist når den er ferdig og, har vert eit spennande prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med første tur Mr. G-RACING. No nærmar det seg virkelig! Gleder meg til å få ei runde på tunet! :mrgreen:

Sjølv om bilen blir komplett så er du vel ikkje ferdig med den før du har optimalisert og forbedra både det eine og det andre i åra frammover. Når du er fornøgd med å berre polere og kosekøyre så står det jo andre prosjekt for tur! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det Djupevik, er alltid noko å forbedre, og er nok ikkje fare for at dette er siste prosjektet gitt.

Blir desverre ikkje E30meet på denne i år heller. Ny kåk som skal brukast ein del peng på, og stå klar til 01 juli, så verken tid eller økonomi strekker desverre til :/ Jepp, dårlig prioritet!

Får vel sei som eg alltid seier: "skal bli klar til neste sommar" :^o:lol:

p8bie3mzus5nj0p1spsb.png

Stakk innom naboen som nylig har anskaffa seg ein dønn strøken Mercedes 123 fra 1984, begynt å bli populere bilar deg og ser det ut til.

nyp7eoajb0x40fsspydp.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...