G-RACING Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Jess, påtide med litt ferske bilder Lenge siden sist uppdate no.. Helga i garasja gjekk for det meste til å legge opp nytt bremsesystem, tur-retur bensinrør og klargjering av den nylakkerte tanken som skal monterast neste økt. Og til slutt, ein smakebit av min versjon av custom girkassetravers; Neste på programmet er som skrevet å montere tank og tilbehør, og vidare få begynt på modding av innsug. Sprer ryktet her og; skrik ut om nokken har e30 M3 oljekjølar til overs
M3 Yngve Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Blir glad når jeg ser gamle bilene mine blir tatt godt vare på. Er flere av dem her inne, som blir meget bra.
G-RACING Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Blir glad når jeg ser gamle bilene mine blir tatt godt vare på. Er flere av dem her inne, som blir meget bra. Kjekt å høyre Yngve
e30 tic Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 eg har e30 m3 oljekjøler liggende meiner eg bestemt.
Stramvaier Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Jeg tror faktisk jeg har en oljekjøler liggende også, vis jeg ikke tar feil så er den med slangene også. Ta kontakt om du er int.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Ser bedre ut på ekte folkens, det kan eg gå god for Kjekt å sjå folk gjer feedback når en mangla noke som f.eks en oljekjøler.. Er ikkje alle plasser det skjer
DreRacing@ Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 hva har du brukt under bilen din? altså sprayet med?
G-RACING Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 hva har du brukt under bilen din? altså sprayet med? Er sandblåst, grunna med epoxy, deretter sprøytekitt avslutta med svart to komp lakk Kunne jo alltids gått for det ja, men går for orginal oljekjøler om eg får tak i det
FTE Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Artig med bilde-updater Kommer bilen på veien til sommeren eller?
DreRacing@ Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Er sandblåst, grunna med epoxy, deretter sprøytekitt avslutta med svart to komp lakk Kunne jo alltids gått for det ja, men går for orginal oljekjøler om eg får tak i det såpass ja, jævli bra resultat værtfall.
SSM Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Kjøp deg heller E28M5 / E24M635 kjøler, den er større.
G-RACING Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Er sandblåst, grunna med epoxy, deretter sprøytekitt avslutta med svart to komp lakk Kunne jo alltids gått for det ja, men går for orginal oljekjøler om eg får tak i det såpass ja, jævli bra resultat værtfall. Hyggeleg å høyre! Du skal få eit par tuber sprøytekitt i innbytte mot den el-bremsekraftforsterkaren din Likte den, og vurdera å gå til anskaffelse. Har du tips til slike for salg? Nydelig arbeid som vanlig Grepis Takk for det Aleks Kjøp deg heller E28M5 / E24M635 kjøler, den er større. Tja, har du ein på hand?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå