Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det! Fekk forøvrig ikkje sove igår, låg rett og slett å tenkte på M3'en :lol:

Mmmmja om den blir ferdig til sommaren er uvisst, trur det må bli ut på høsten. Spørst korleis det går med motor og godkjenning. No etter at taket er ferdig (neste helg) blir det å få sandblåst bilen, og lakka under. Etter dette begynner eg å forberede meg til lakk utvendig :D Gler meg til våren dukkar opp, fint å stå ute å pusse sparkel!

Ikveld skal eg hente M3 teppe og div snax, til helga skal eg ribbe diverse interiør detaljar og dill frå ein 318 i Bydn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner at du gjør sånt med den fine bilen. Andre går andre veien, var på 80 tallet at folk satt på takluke i biler. Men smaken er som baken. :evil:

Dasslokk het det! ; )

Dasslokk er jo noke som dei fleste har behov for :P Har ikkje du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg INCAPRO fjernstyrt nøkkel på ebay her om dagen. Einaste er at den ikkje har BMW merke, men eit jalla blått merke. Trudde BMW merke skulle følge med, for ettermontasje. Nokken som veit kor ein får tak i desse merka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg INCAPRO fjernstyrt nøkkel på ebay her om dagen. Einaste er at den ikkje har BMW merke, men eit jalla blått merke. Trudde BMW merke skulle følge med, for ettermontasje. Nokken som veit kor ein får tak i desse merka?

Tror det her skal passe :wink:

http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=56&products_id=314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg INCAPRO fjernstyrt nøkkel på ebay her om dagen. Einaste er at den ikkje har BMW merke, men eit jalla blått merke. Trudde BMW merke skulle følge med, for ettermontasje. Nokken som veit kor ein får tak i desse merka?

Tror det her skal passe :wink:

http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=56&products_id=314

Supert! Takkar :D Då er det bestilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Då var taket endeleg komt på plass :D Alt gjekk så mykje betre i helga. Limte med to komponent karosserilim, i tillegg til å motstandssveise. Ka som feilte motstandssveisen sist gang veit eg ikkje, men no tok han seg skikkli på tak.

Har begynt å sjå litt på vangen framme, som held radiator og lykter, denne er heilt maltraktert, så kjem til å bestille ny i dag. Nokon som har erfaring med Veng på denne delen? Låg på rundt 1100,- + moms på nettet, var ikkje så gale synest eg. Kjem til å bruke ein frå standard e30 facelift utgåva, då eg vil ha nytypen innfesting til radiator. Nokon imot?

j6l143ac00qd76ypyyo5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går å lurer litt på å bygge om panseret til å kunne opnast andre vegen, som f eks e36 har. Veit eg bannar litt i kirka her, men på samme tid hadde det vert litt tøft. Nokon som har gjort det samme her innpå, bilder og tips å vise til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...