Rogern Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Leste om en som hadde brukt e28 hengsler på sin e30 for å få panseret til å åpne "riktig" vei. Husker ikke hvilket forum det var,mulig det var ppf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Okkei, tøft. ppf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 PPF = www.pure-pf.com det er eit svensk prosjekt forum tilsvarende bimmers, men i hovudsak er det turbo på bmw som gjelder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Tofttoft! Var innpå å kika litt, masse gromt. Ingen som har tips/bilde av e30 med "gap" panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Eg syns det er lettere å komme til når panseret går den veien som det gjer på E30...Kanskje det berre er blitt en vane da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Tja, litt ueinig der. Men om eg bygger om, er det kun for syns skuld. Kjekt med noke ikkje alle andre har. Blir det utført, vil eg prøve så godt eg kan å ikkje øydelegge alle mulegheiter for å bygge det tilbake til orginalstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 oki, Trur det kan bli kult med uvant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Det panser greiene er helt utenfor mitt synsfelt værtfall! For det første å gidde å bruke så mye jobb for å skille seg ut på den måten ville jeg aldri gjort, mister jo "e30" sjarmen sin da. Panseret må jo vippes "feil" vei. Lag deg heller din egen styling, spesielle felger osv så skiller du deg ut ;p (Også på en "M3" Skal ikke være lov, la den være som den er) Men men, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Er litt inig der, får sjå ka det blir til slutt.. Bra med positive og negative innspel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Nokon som har peiling på kor ein får tak i desse blinklysglasa? Har leita, men ingen som har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Nokon som har peiling på kor ein får tak i desse blinklysglasa? Har leita, men ingen som har... si ifra om du finner, jeg er også intrisert. koed skaffa hvertfall sota m3 blinklysglass nor jeg snakka me de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Det skal eg gjere. Har leita på KOED si side, men fant ingen blinklysglas. Personleg synest eg desse er mykje finare enn kvite glas, for ikkje å snakke om krystall look , det utgår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Eg fann eg fann: http://www.hood.de/artikel/523093/schwa ... alpina.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Liten oppdatering (blir fleire etter helga). Drakk vin med madammen igår, etter mangel på stolar vart valget enkelt: Vin og M3 stoler innendørs kan ambefalast!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Har prøvd kald pils og m3 stoler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå