Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Du har jo greit med tid på deg vis du får tatt alt ruste å lakka iløpet av sommeren, bare kosearbeid igjenn da som du sier :)

Jepp, trur det, planen er uansett ikkje å bli ferdig før neste år! Reint tidsmessig og økonomisk er dette beste utveg. Dessuten er det jo ein hobby, så tid skal ein bruke for å oppnå eit godt resultat:wink:

Apropo kosearbeid, misunnar deg som har lakk og er så langt kommen med bilen :) Ser utruleg bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, veldig fornøyd med lakken osv selv. Men motorfronten er litt verre. Har ikke fått gnist, men har muligens funnet feilen. Ser du skulle ha deg m50b25, kjøpe min da etter sommeren? :) men fysøren denne kommer nokk til og bli bra :)

Skal du ha ny motor i etter sommeren då? Skal hente meg m50 motor til helga, så den biten er løyst! Mulig du selge toppdekselet (M-power) :wink: ?

Bruker du 525i radiator fra e34? Ka med vifte, eletrisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaa okda, ja tenkte å ha ny motor. Får se hvordan lærlinglønna blir i nordsjøen først. Men planen er m3 eller m5 motor.

Ja jeg bruker motor fra e34 og radiator med el-vifte.

Det vil med andre ord sei at der ikkje er plass til den originale vifta på nokken måte? kor kjøpte du el vifte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var endeleg motor m50b25 i hus. Meg og Jørgen-fastbmw hadde oss ein tripp til Lavikdalen forrige søndag og plukka ut fra ein e34 525i. Legg ved litt bilde frå turen:

51f2ev88m4htv0f5qkng.jpg

4k88i79suzrnjg67c6m5.jpg

g3o7ix55fsy7ezjf492q.jpg

s6m0sc5d0tdwsu1cpgbm.jpg

hd6u1v2pqbktf3yvvexd.jpg

Jørgen ser ut til å være i turbo-spekulering:

01oz8x7t67afwbldttyi.jpg

58r4le51590pm8cds0cw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...