bbmw Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Fortsetter med litt bilder her, lite nytt at meddela, men litt fargar er vel aldri feil.Kjøpte eit sett Startec lykter for ei tid tilbake, den eine var uheldigvis knust ein bit av, men var så heldig å komme over ei venstrelykt på ebay, så kom billeg ut av den biten. Tenkte å polere for å få glansen tilbake, nokken med erfaring på dette? Har også fått tak originale M3 blinkers framme med to typar glas. Skjermane skal ikkje ha blinkers. Kriblar etter å få montere deler ein vakker dag Flott bil du har her, mye bra arbeid Nydelige desse gamle M-bilene! Men kan eg spørre kor du har kjøpt de sotete glassene til m3 blinklysene? Fant ikke noe som passet, så eg kjøpte de originale gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Flott bil du har her, mye bra arbeid Nydelige desse gamle M-bilene! Men kan eg spørre kor du har kjøpt de sotete glassene til m3 blinklysene? Fant ikke noe som passet, så eg kjøpte de originale gule Takkar for det, kjekt med positive tilbakemeldingar! Kjøpte glassa hos ein kar her på forumet, var nye hus og to sett glass, 500,- inkl frakt, så var absolutt fin pris. Meinar han sa desse kom frå GS-bildeler. Ellers ser eg at der ligge sota glas på ebay.de jevnlig, men prisen er relativt høg. Søk litt der Fant et her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E28- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Ser bra ut dette alex Skal du skifte alt av kuler foringer osv i understell ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Ser bra ut dette alex Skal du skifte alt av kuler foringer osv i understell ?? Takk for det Ja, har fått alle foringer i powerflex nu. For å bli ferdig med det, tenkte eg å skifte ut bruene forran og indre + ytre styrestag, god følelse å vite at det er nytt.. Fann ei side i tyskland, rimlege prisar, så får sjå om det ikkje blir handling der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Oppdaterer for å holde litt liv i tråden. Fekk slipt på stålet C-stolpen og taket i helga, avslutta med epoxy grunning. Legger ved eit par elendige mobil-bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Bra arbeid som vanlig ekje lenge før bilen er svart no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Og litt til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Epoxy er fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Om nokken har følgende deler for salg, er eg kjempe intressert: - Stor kjørekomputer - Svart taktrekk - M3 dører - Vanleg e30 drivstofftank - M3 for- og bakrute - Compakt bakstilling - Div M3 "knask" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Begynner å bli bra bilen nå. Jeg har stor kjørekomp og M3 bak rute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Takk for det! Tar resten på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Køyrer på med litt meir oppdaterings frå helga's innsats. Endeleg er bilen ferdig grunna innvendig, så no er det ikkje lenge igjenn til lakk av motorrom og innvendige flater. Skal bli godt å legge støvmaske og briller på hylla for ei stund, når monteringsarbeidet står for tur Gult er kult, men dette er grunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hvordan farge har du tenkt deg, på god bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hvordan farge har du tenkt deg, på god bilen da? Bilen blir nok lakkert i JetBlack, e30 evo farge, vanlig svart blank uten metallic. Er fortsatt åpen for forslag til andre fargevalg! Så er berre å komme med bilder folkens Nokken som kan forklare meg korleis eg skal få lagt inn "avstemmnings" innlegg på tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Peiser på med litt stemmningsbilder fra då eg var å henta bilen på Kårstad Transport november i fjor: Ein kjapp høgtrykksvask av bilen på Esso trengte den etter den lange ruren frå øst til vest: Ut med Oval - bobla, no var det kun BMW tankane virra i: Inn med e30'en, klødde i fingrane ganske så fort ja, så her var det berre til å starte demonteringa: Til slutt eit lite tilbakeblikk frå sommaren, bilen på veg til sandblåsing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå