Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Matteduk? Was ist das?

Blir samme oppskrifta hos meg også mht null tectyl ja ;)

Får kjøpt det på biltema, ser egentleg mest ut som ein panneskrubb, men er meget effektivt, spesielt på plassar kor det er vanskeleg å komme til med sandpapper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit lite spørsmål ang. D2 coilover's og tilpassing til eksisterande fjørbein; Kjem no til å kappe vekk fjørskålene og slipe vekk den gamle sveisen. Problemet er då at den gjenga justeringshylsa som skal treast over det gamle fjørbeinet ikkje har noko å kvile på. Det er 3 stk. umbrako skruer som ein skal skru til for at hylsa skal holde seg i høgde-possisjon, men kan ikkje forstå at dette skal klare å holde vekta på bilen i framkant. Min tanke er å dreie ei 51mm, smal skål, som eg trer på og sveisar fast i underkant, på denne måten vil gjengehylsa ha anleggspunkt. Nokken som har andre formeiningar eller tips?

Takkar på førehand :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som er lur ide, men pass på så du ikke sveiser hull i røret da. Blir ikke lett å få i demperen når røret blir skada inni.

Godt poeng! Ringer deg ein dag, legg gjerne av to sett hylser til meg og Jørgen :D Må berre få ein til å dreie skjevene til oss. Veit du om ein kan bruke e30 M3 skiver på e36 nava?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Måtte du sveise fast coilover's? Eller kviler disse direkte nedpå den gjennståande sveisen etter dei gamle skålene?

De ligger å hviler på det som er igjen av sveisen. Kapp bort så mye av den orginale skåla om du våger. Pass på at det blir likt på begge sider og skru til de tre sett skruene.

Jeg var skeptisk til dette til å begynne med jeg og. Det er nok selfølgelig ikke den beste måten. Din ide om den hylsa som gjengene kan hvile på hørtes bra ut! Kanskje jeg gjør det på min jeg og, og kjøper hjelpefærer slik at de ikke opper utav skåla. For bilen blir ikke så veldig lav med dette settet egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, burde vel snart få oppdatert litt her, har vert for lite flink å ta bilde dei siste helgane :?

Har ikkje du ein film Jørgen?

Til helga skal eg lakkere motorrommet, kjem sterkt tilbake med bilder om ei veke :D

Bagasjerom og innvendig i coupe er no lakkert i bilens farge --> Nermar seg drastisk monteringsarbeid og julebrus :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...