Gjest Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 det er en bmw farge det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg stemte Orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Heyhey folkens! Lenge sidan det har vert oppdatert her.. Takkar alle for fargevalg - stemmene, kanon bra Fortsatt usikker på ka det blir slags farge, men er nok litt tøffel og vel svart for å vere på sikker side, det blir aldri feil! Blir det nokken gang eit nytt M3 bygg, skal denne verte orange, det er vertfall bestemt!! Elles var det ikkje verst med rødt som bildet du og posta Ole, men trur som sagt eg køyre vidare inn i det svarte! Varmekanon er pålasta Caddyen, så i helga blir det T-skjorte og lakking av motorrom. Fekk også bestilt litt GS-knask ista, så då får vi håpe det blir jul i år og og endeleg litt monterings kos Ny oppdatering over helga får vere neste milepel! PS: fortsatt glad om folk stemmer farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Uansett kva farge du går for blir det nokk bra men eg falt litt for den rød fargen der jah Lykke til videre, gleder meg til å sjå bilen ferdig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Ta oransje. Er ikkje noko å lure på. Feit den der på bilde på forige side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Umulig å si nei til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Flott rett å slett.. Er ikkje noko å lure på dette.. Hvor er den bilen på bilde fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Den oransje M3'en er fra Tyskland, lambo farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Dette er ingenting å tvile på...gå for Orange fargen til lamborghini...det blir garantert grisebra Fordelen med denne fargen kontra svart er jo at du får fremhevet formene på M3`n mye bedre, noe som er viktig på et så fint karosseri med så mye gromme linjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Er felgene på den orange i 18 eller ? Eg seier gå for svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Dette er ingenting å tvile på...gå for Orange fargen til lamborghini...det blir garantert grisebra Fordelen med denne fargen kontra svart er jo at du får fremhevet formene på M3`n mye bedre, noe som er viktig på et så fint karosseri med så mye gromme linjer Var jo eigentleg betryggande å høyre du som har svart blank e30 sjøl, seie det Tenker så det knakar no, og blir meir og meir ivri etter orange, er berre det at det er eit langt steg å gå.. Men som sagt, dette er absolutt blitt eit alternativ Blir det orange, blir det vertfall Lamborgini sin farge. Er liksom ein fin klang i "Orange-lambo e30 M3" Nokken som veit kva som er blanda i denne lambo fargen? Metallic, perlemor, etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Flott rett å slett..Er ikkje noko å lure på dette.. Hvor er den bilen på bilde fra? Heilt einig! Ka trur du om Futura til den fargen då? Må sei eg ville hatt BBS RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Ja orange er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Umulig å si nei til dette Sant nokk! Men trur ikkje dette er lambo fargen, står i tråden du gav meg at det er Ford Focus RS farge, men denne er vel så å sei lik? Nokken som veit om det er effekt i lakken til Lamboen? Takk for flotte bilder JonasD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 No problem Begge fargene er likens Fant en prosjekttråd av bilen forresten http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=78620 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå