Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Hm, det passer ikke, ta taket på ovalen ikke er lik vel? Ikke samme åpninger til vunduene vet jeg.

Går fint ann å bytte navn her inne jo. Du viser jo gang på gang at du elsker takluker du. :D

Jeg hater og du elsker, he he, men ragtop er tøft. Ikke si det til noen, men en org eller tøff E30 M-tech 2 syns jeg er noe kul med tak luke, men IKKE en M3, i alle slag. :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det passer ikke, ta taket på ovalen ikke er lik vel? Ikke samme åpninger til vunduene vet jeg.

Går fint ann å bytte navn her inne jo. Du viser jo gang på gang at du elsker takluker du. :D

Jeg hater og du elsker, he he, men ragtop er tøft. Ikke si det til noen, men en org eller tøff E30 M-tech 2 syns jeg er noe kul med tak luke, men IKKE en M3, i alle slag. :^o

Taket i si heilhet har som du seie, større ruter, og passa ikkje ovalen. 57 og oppover i årstall hadde lik sjølve ragtoppen. Eller var det forskjellige typar på tidlegare modeller med både 2 og 3 fold, firkanta og runde hjørner. Dette blir kappa rundt taklukekarmen, deretter falsa og sveisa i ein 57-modell oval, så her er alt etter boka :)

Hehe..ellers er det godt vi er forskjellige.. Har vel meir forståelse for at folk har meir sans for M3 uten luke no einn tidlegare, men valget mitt ville nokk blitt det samme i dag (og forhåpentlegvis i framtida) :)

Ps: skal ikkje sei det til nokken mr Lindgren :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no lest gjennom hele tråden og stor koste meg frå side 1 :)

synest det var bra at du slo fra deg svart fargen oransje er jo bare helt kanon på m3 :D

Men skjer det noe her får tida da ? stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no lest gjennom hele tråden og stor koste meg frå side 1 :)

synest det var bra at du slo fra deg svart fargen oransje er jo bare helt kanon på m3 :D

Men skjer det noe her får tida da ? stå på !

Takk for det, kjekt å høyre! Ja, er glad eg har bestemt meg for orange, skal bli herligt den dagen bilen er ferdig lakkert :)

Skjer nokke ja, håpar det skal bli bra med oppdateringar frammover no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Sommarferien er over, så startar med ei aldri så lite bilde oppdatering etter gammalt.

Lakkerte motorrommet i helga. Tre sjikts orange, så no er det ingen veg tilbake. Strålandes fornøgd med både farge og effekt.

Ferdig kitta, maskert og tildekka; klar for lakk.

roct0jf0a8ffws0hn2pa.jpg

f3b0kxt9xdosxjgkz855.jpg

Første steg, kvit base:

bgw6pl0jjn3gnxfrevxj.jpg

tvvft9yszz8ap18nzz3j.jpg

Orange:

1jaal0pu5syc151jfmev.jpg

1vlgqedbcea3iz8ybwch.jpg

Dagen etter var det spennande å endeleg få starta på litt monterings:

k3t5fxabdrg67jnd7h2s.jpg

06ikpjbb23v6d7dj1kpt.jpg

Nye motor-matter montert, herleg følelse!

gym2wq77upfshwnnkuvj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekkt å sjå at bilen tar form :) Dei nye motormattene e lagervare hos GS/Koed?? Trur eg må ha meg nåken sånne. Dei originale ser litt slitne ut :P

Jo, takk for det! mattene er kjøpt hos GS ja, kosta vel rundt 800,- for alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...