G-RACING Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Takkar for positive tilbakemeldingar, det er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Stå på...dette blir knallrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Bra det går fremover! Gleder meg til å starte for fullt på min igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Bra det går fremover! Gleder meg til å starte for fullt på min igjen også! Ja, korleis går det med din, nokke framgang der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 lambo-orange? hadde det på min gammel e30, er sykt pen farge og vekker mye oppsikt for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 lambo-orange? hadde det på min gammel e30, er sykt pen farge og vekker mye oppsikt for å si det sånn Ja, sålangt er eg veldig godt fornøgd med fargen, ingen tvil om at den vise igjenn nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Blir kul farge dette. Men her må du passe på og maskere godt på de nye delene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Litt helge-nytt: Fekk endelig riktige bakhjulslager, og montert på M3 navet bak. Lager fra e36 325i satt som eit skudd, mykje billegare ein e30 M3 lager, så takkar Leif Harald for godt tips! Prøve monterste eine felgen for å sjå kor mykje skjermen dekka i orginal utførelse; Håpte eg skulle klare meg med å kun knekke inn kanten på buen, men skal vel nokke til? Nokken innspel? Jørgen var med å monterte dører, fram og tilbake med shims, så var dei der. Fann ut at det gjekk an å skru mutteren på hengslene frå innsida av bilen i lukka tilstad, så det gjorde alt så mykje enklare. Greit å få alt tilpassa før lakken kjem på. Prøvemonterte skjermane, kjekt å sjå litt heilhet etter gammalt. Døra på høgre sida ser ut til å sprike i overkant når den ellers fluktar nedover. Har høyrt rykte om at dette vistnok kan vere vanleg, og at ein ofte må knekke litt på karmen for å få den inn oppe, nokken erfaringar med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Ser veldig bra ut dette, glerer meg til å sjå ferdig lakka. Ang. felgene så skal vel det går greit, så lenge du kjører med litt dekkstrekk. Va er innpress og felgbredde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Kjøre på me litt strekk på bak dekka ,, Dør karmen klarer du og vri så den flukter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Ser som vanlig, jævlig bra ut. Ingen problem det der vel.. bare å kjøre litt strekk. Må huske på at du vil få litt negativ camber når bilen havna på hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Sataan, den fargen der kommer til å bli SYK på bilen din, og med kantfelger i tillegg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Takk for feedback folkens! Bimma///: Hørte Jørgen sa du hadde snakka om "knekking" av dører. Har du gjort dette på e30 før? Ang felgkant mot bue; blir vel heilt på grensa til at eg klare dette med dekk strekk? Felgen er 10" brei, 17" høg, og har eit innpress på ET22 meina eg. Veit at 9,5" felgbredde går med kun å knekke kanten på M3. Vill ikkje ha alt for mykje dekkstrekk, men vil ikkje ødlegge ein så bra skjerm heller. Blir jo gammal ein gang eg og, og er jo alltids kjekt å ha valget å gå tilbake til " Das orginal-stand" Nokken som har erfaring med kva type bredde og profil eg skal legge meg på dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Tøft å se den gamle bilen snart blir fin igjen. Borra ikke dere opp org nav bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå