Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft å se den gamle bilen snart blir fin igjen. Borra ikke dere opp org nav bak da?

Jo, var jo det som var planen. Jørgen borra. Eg fekk tak i brukte e30 M3 kaliptera med klavar på bilhøggen i førde (750kr), så fant ut at det var like greit å invistere i orginale nav med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for feedback folkens! :-D

Bimma///: Hørte Jørgen sa du hadde snakka om "knekking" av dører. Har du gjort dette på e30 før?

Ang felgkant mot bue; blir vel heilt på grensa til at eg klare dette med dekk strekk? Felgen er 10" brei, 17" høg, og har eit innpress på ET22 meina eg. Veit at 9,5" felgbredde går med kun å knekke kanten på M3. Vill ikkje ha alt for mykje dekkstrekk, men vil ikkje ødlegge ein så bra skjerm heller. Blir jo gammal ein gang eg og, og er jo alltids kjekt å ha valget å gå tilbake til " Das orginal-stand" :lecture:

Nokken som har erfaring med kva type bredde og profil eg skal legge meg på dekket?

Det er ingen problem og få den døra til og passe :D Kan sjå på dette vist du vil ..

245 35 17 ? :D

Sjekk ut me dekk kalkisen på http://www.motormann.no i forhold til rulle omkrets opp mot dekka du skal ha forran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest bra ut, knall om du vil ta deg ein tur å sjå på døra Arne!

Tenkte 245 blei i breiaste laget, men 35 profilen gjer vel sitt til at dette kanskje ikkje er så gale? Om eg går ned i 235 på bredda, og beheld 35 profil, vil dette bli mega-strekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du/dere som tenker på dimensjoner på felg må tenke på, er att det er stor forskjell på dekkskulder fra merke til merke :)

Gleder meg jævlig til eg og du skal kjøre kver sin m3 neste sommer aleksander :)

Gleder meg til å kjøre bak dokke med ikkje fullt så fin E30 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å se bilen ferdig....tror detta blir skkikelig bra :D:D

Kjekt å høyre, gler meg som ein unge sjøl, begynne endeleg å sjå litt lys i tunellen. Rart kor mykje litt farge i motorrommet hjelpe på arbeidslysta :)

Jørgen og Yngve:

Hehe...Ja, første planen var jo å ha bilen klar til sommar 09, neste plan var sommar 10, så får håpe 2011 blir eit godt år \:D/ Nye planar underveis og økonomi gjer sitt på byggetida, og så blir jo ein alltids litt lei underveis.

Har akkurat kjøpt ny leilegheit i Bergen og tar over denne i mårra, så då blir det kun fokus på oppussing av den dei neste vekene/månane.. Men må jo få litt avlastning til M3'n i ny og ne, så heilt stilt vil det nok ikkje bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...