Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Meget interessant fag kan man si :D Liker at andre også viser frem hvordan de gjør dette, så er det bare å sanke tips rundt omkring :wink:

Likte måten du polerte uten å dele felgen :applause: Ble inspirert til å gjøre det samme på AC-Schnitzerene mine siden jeg ikke trenger å lakkere sentret. Bare pusse og polere :D

Maskerte du sentret på noe vis for ikke å komme borti med pussepapir o.l.? Eller er du bare usannsynlig nøyaktig og stødig på hånda? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget interessant fag kan man si :D Liker at andre også viser frem hvordan de gjør dette, så er det bare å sanke tips rundt omkring:wink:

Likte måten du polerte uten å dele felgen :applause: Ble inspirert til å gjøre det samme på AC-Schnitzerene mine siden jeg ikke trenger å lakkere sentret. Bare pusse og polere :D

Maskerte du sentret på noe vis for ikke å komme borti med pussepapir o.l.? Eller er du bare usannsynlig nøyaktig og stødig på hånda? :wink:

Maskerte ikkje nei, men var heller ikkje så nøye med om eg kom borti, då eg skal lakkere opp senteret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn litt bilder etter gammalt :)

Kjøpte ei pakke med litt M3-knask til ein grei pris, fekk levert i Bergen i dag. Førjulspresang er alltid morro :)

Forholdsvis nytt svart teppe (det andre svarte er dermed for salg; PM):

cr33tbzer7bk5lxh5cdk.jpg

Ekstra baksete kjem alltids godt med:

qrigckllxselb27mohzu.jpg

Midtkonsoll med sport evo merke og bryter:

sxvvqpg4hhz17c6hxved.jpg

9tc3kr6nk21zavjoa0od.jpg

E30 M3 fjørbein, synd botnen mangla:

l4ra383zodkkn8x1jhic.jpg

Kjøpte coilovers av Thunegutt for 3.2 forstillinga. Kjem til å bruke denne i første omgang, så får eg sjå om det blir overgang til e30 forstilling med tida. Skulle hatt styringa i botnet, skrik ut om du har til overs ;)

n1i9kikw2mmfxdq7tn9w.jpg

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kjekt å høyre Andrè, skal bli morro det, så får du lufte han litt når eg er i bydn :)

Det det trur eg hadde våre stas ja :) Kortid er du i Førde igjenn Aleksander ? tenkte vi skulle ta ei økt å justere dører, skjermer og panser ;)

Kjem heim lillejulafta, kriblar i e30-fingrane, så det må vi gjere ja :) Kan jo hende eg er så heldig å få tatt dei to siste felgane oppe med deg i jula? Ein dag med sliping og polering av ringane :)

Godt du har trua Torek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...