Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Takkar for trivlege komentarar :)

Morro å pusse opp felgar, men sluttsummen er ikkje så alt for langt unda "nye" hos Felgengarage, men så måtte jo at felgane til sveising og retting, så det drog jo opp litt :P Uansett, lererikt og interessant, jepp :lol:

Var det du som leverte lakken Ole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for trivlege komentarar :)

Morro å pusse opp felgar, men sluttsummen er ikkje så alt for langt unda "nye" hos Felgengarage, men så måtte jo at felgane til sveising og retting, så det drog jo opp litt :P Uansett, lererikt og interessant, jepp :lol:

Var det du som leverte lakken Ole?

Nei det var nokk ikkje det, eg var der når Aven blanda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med selve bilen ?? :D

Går bra med den, står med trekk over i garagen, i påvente av nye sko :) Holder på med renovering av 3.2 spindlar framme, så er neste steg å hjulsette den. Etter dette blir det meir montering før heillakkerig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med den, står med trekk over i garagen, i påvente av nye sko :) Holder på med renovering av 3.2 spindlar framme, så er neste steg å hjulsette den. Etter dette blir det meir montering før heillakkerig :)

Fæler vi ligger ganske likt nå.. Bare jeg ikke har fått kjøpt no 3,2l spindler.. Haha, skulle du ha s50b30 i denne? Husker ikke helt jeg.. Blir moro når bilene våre engang blir ferdige! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...