|Ole| Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Hjullager det er snakk om? Aldri brukt moment og aldri gått gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Hjullager ja, greit å ha momentet på stell, så kan ein ikkje skylde på det om det ryker før tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Hjullager ja, greit å ha momentet på stell, så kan ein ikkje skylde på det om det ryker før tida So sant so sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Dette prosjektet ser veldig bra ut Lykke til med resten, er veldig godt i gang, så ikke gå lei å selg den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Takk for det, blir nok aldri salg av denne nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 No er det lenge sia påske å føler du burde gje bmw-folket ein liten update. Bilen blir jo montert litt og litt kver helg Aleksander er heime, legger inn eit bilde eg tok sist eg var oppom å bilen var trilla ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Var oppom i påska å såg eg og ditta e karen som har de strøkent inn under bilen å begynner i rette enden me eit prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Takk for det kara Lite å oppdatere om. Har bestillt nye dekk, så då blir det morro å få på hjula. Elles har eg overhala, vaska og laga nye pakningar til lufta i varmeapparatet; eit par litt kjedelege bilder. Alt av pakningar på spjelda innvendig var morkna og smuldra opp, så erstatta det med tynn rørleggar-isolasjon eg fekk på jobben, den er klister på baksida, funka bra Finito: Og endeleg kom batteri-i koffertrom-kittet frå tyskland: Blei litt tung den kabelen der Yngve..uuehhrm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Fekk dekk frå dekkonline på jobbet i dag, montert på felg av ein uforsiktig Tyrkar (siste gang), så no er det strake vegen å få det på bilen i mårra Ein aldri så liten test på shabbywagon Caddy, Tyskarstuk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyE30 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Ser frem til porsessen og slutt resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Ser frem til porsessen og slutt resultatet Kjekt å høyre, velkommen på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Då var hjul komme på, morro og god inspirasjopn til å fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Litt fortvila, ved montering av opplegg for batteri, oppdaga eg at eg ikkje har nok plass til batteriet bak på høgresda. Dårleg plass til batteri her: Orginal M3, omlag 5cm meir plass i bredda: Håpar på å få tak i lite og lett batteri som også har god kapasitet, kom gjerne med tips og innspel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hm, merkelig. På alle E30'er jeg har sett har det vært like stor plass som på den orginale M3'en du viser til der på høyre siden, mens på venstresiden er det like smalt som på høyresiden din. Merkelig.. Begynner forresten å ta form bilen din nå, gleder meg til du nærmer deg slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå