G-RACING Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Ja, var ikkje kjekt å sjå dette no som det er lakka over og under. Begynner uansett ikkje å skjere i den. Hadde det vert oppdaga tidlegare ville dette blitt gjort. Som du seier, trudde eg og at dette var likt på alle, så har ikkje tenkt så langt. Håpar på å få tak i nokke smått, viss ikkje må det stå bak seteryggen der M3 tanken står skjult orginalt. Min bil er 320i frå 1984, så var nokk ikkje tenkt på å ha batteriet bak denne gang. Muleg alle karresori var "like" når 325i kom i 86..? Elles kjem det seg no etterkvart ja, kjekt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hm, der tar du feil, hehe. Min er også 320i fra 84', og den har plass til vanlig batteri. Er vanskelig å vite om alle forskjellene på disse karosseriene her, for det virker som at det alltid er endel småting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Dette har eg aldri vert borti heller...merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Blir bra nå Men vær så snill å skriv så vi østlendinger forstår hva du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 winchester: Merkeleg, muli det er forandring ein gang i 84 då.. Yngve: Dette er nynorsk, ikkje grautete dialekt, så det må du fikse BTW, veit du kor eg får tak i små lette effektfulle batteri Yngve? Har sett folk har brukt det på e46 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Haha Yngve, nynorsk lære ein jo på skulen, så det burde du takle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 He he, skjønner det så vitt. Ja, jeg har et fint batteri som er lite å smalt, men husker ikke hva det heter. Sto i Nissan min, men har planer om å ha det i E30 en gang. Har ikke biltema små batt da ? De batt derfra funker fint dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Sjekk ut dette batteriet. Det blir brukt i løpsbiler for å spare vekt. Det er ganske lite, men bra med effekt http://www.gundersenmotorsport.no/lopsb ... /varley-20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hmm.. når jeg tenker meg om så tror jeg ikke at jeg har plass til batteri baki E30n min heller... Jeg har en 85mod 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Takker for tips folkens Vil undersøke litt med Biltema også ja. No er situasjonen sånn at eg må få ned vekta ein god del for å få godkjent ny motor i bilen. Blir derfor til at eg satsa på eit lett og lite batteri, vurdera dette: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BRAILLE- ... ories#shId Såg batteriet du sendte link av "bmwrasaren", ser greit ut det, men var til motor opp til 1L..? Fann og ei side: http://e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=483720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Kjøp på ice audio ? Trur dei har nokke litt mindre typa som e bra futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Merkelig det der med batteriet.. sjekka nettopp på min gamle og der var det god plass. Kjipt å oppdage det så seint, men men. Du får vel tak i et batteri som passa der uten problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Ja, trur nokk eg skal finne nokke, greit nokk, skal jo spare vekt uansett så Ice Audio var gjerne ikkje så dumt nei, skal ta meg ein telefon til dei i mårra.. Har sendt ei melding til unge her Masdal og, han bør og vite ka som er på markedet Har funne masse små batteri, som produsent lovar alt godt om, men kun med 30 Ah.. Er ikkje det for lite futt? Er jo 65Ah i e30 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Påtide med noen bilder kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Påtide med noen bilder kanskje ? La til nye bilder i går, så er nok du som ikkje følger med Fortare går det ikkje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå