Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, var ikkje kjekt å sjå dette no som det er lakka over og under. Begynner uansett ikkje å skjere i den. Hadde det vert oppdaga tidlegare ville dette blitt gjort. Som du seier, trudde eg og at dette var likt på alle, så har ikkje tenkt så langt. Håpar på å få tak i nokke smått, viss ikkje må det stå bak seteryggen der M3 tanken står skjult orginalt.

Min bil er 320i frå 1984, så var nokk ikkje tenkt på å ha batteriet bak denne gang. Muleg alle karresori var "like" når 325i kom i 86..?

Elles kjem det seg no etterkvart ja, kjekt er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

winchester: Merkeleg, muli det er forandring ein gang i 84 då..

Yngve: Dette er nynorsk, ikkje grautete dialekt, så det må du fikse ;)

BTW, veit du kor eg får tak i små lette effektfulle batteri Yngve? Har sett folk har brukt det på e46 M3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, skjønner det så vitt.

Ja, jeg har et fint batteri som er lite å smalt, men husker ikke hva det heter. Sto i Nissan min, men har planer om å ha det i E30 en gang.

Har ikke biltema små batt da ? De batt derfra funker fint dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips folkens :)

Vil undersøke litt med Biltema også ja. No er situasjonen sånn at eg må få ned vekta ein god del for å få godkjent ny motor i bilen. Blir derfor til at eg satsa på eit lett og lite batteri, vurdera dette:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BRAILLE- ... ories#shId

Såg batteriet du sendte link av "bmwrasaren", ser greit ut det, men var til motor opp til 1L..?

Fann og ei side: http://e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=483720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur nokk eg skal finne nokke, greit nokk, skal jo spare vekt uansett så :)

Ice Audio var gjerne ikkje så dumt nei, skal ta meg ein telefon til dei i mårra.. Har sendt ei melding til unge her Masdal og, han bør og vite ka som er på markedet ;)

Har funne masse små batteri, som produsent lovar alt godt om, men kun med 30 Ah.. Er ikkje det for lite futt? Er jo 65Ah i e30 325..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...