SSM Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Ser du ikke har sveisa om giroverføringen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Passer ikke rett på fra M5 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Tar ein ting om gangen Larsen Har muligens ein som har i nabobygda, men skrik ut om nokken har ein sånn travers til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 M5 traversen koster jo under 1000kr ny, men den passer ikke rett på den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Lagde meg jigg for å forhindre at bunnpanna vrir seg når den skal sveisast i dag. Ellers er motor og gir ute igenn, så får håpe det ikkje går lang tid før den er nedi igjenn Nokken som kan svare meg om eg kan sveise igjenn det lille hullet i panna? Er vel varsel på oljenivå dette, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Det kan du bare sveise igjen ja. Angrer på at jeg ikke gjorde det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Good! Men er det olje nivå sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Det er oljenivå ja, men den har du jo ikke på M3 Ikke orginal M3 i hvert fall! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 MÅ ha panna skrudd fast i en blokk. Den slår seg noe jævlig, så ny pakkning + mye stoff er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Takk for det Tenker større kjøler som kompansasjon for tilstrekkeleg kjøling av oljen. Du tenker i riktig retning Grepstad!! Kjøling er nokke av det vigtigste i ein motor Eg drive å snakka med Kim Thomas Aase ang kjøleveske no, den kjem til å koste ein del kr litern men det er samme som WRC gutta kjøyre med. Xtreme gutta i gatebil har testa denne og den kjøle vist heilt enormt! Eg skal kjøpe 20 liter konsentrat så vist du trenger så kan du få hente hoss meg, veit ikkje når eg får den da hva het så denne vidunder væska? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Husker ikkje EDIT: Er eit firma med navn "ELF" som leverer trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 så det var ikke den PEAK væska altså, eller water wetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Det er oljenivå ja, men den har du jo ikke på M3 Ikke orginal M3 i hvert fall! hehe Hadde aldri ødlagt ein orginal M3 med å skifte ut s14'n, så glad den er uorginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Det er oljenivå ja, men den har du jo ikke på M3 Ikke orginal M3 i hvert fall! hehe Hadde aldri ødlagt ein orginal M3 med å skifte ut s14'n, så glad den er uorginal Uææææ Kor er likeknappen på bimmers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Noe sier meg at ingen av dere har kjørt en S14? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå