G-RACING Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Åjojojo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Forhåpentlegvis får eg i det minste prøvesitte ein M3 med S14 i løpet av sommaren, turbomata med x antall hk EDIT: Grepstad: Er ikkje det snart tid for lakk på bilen? Eg er spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Jo, skal bli herleg å få lakk på Må berre få i motor og få den teknisk oppe å gå først. Vil få unda mest muleg montering for å unngå striper og monteringsskrammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Jo, skal bli herleg å få lakk på Må berre få i motor og få den teknisk oppe å gå først. Vil få unda mest muleg montering for å unngå striper og monteringsskrammer Det er ikkje dumt, eg ser det an til att eg er glad min skal få eit nytt strøk i vinter, er rart med det når man går rundt bilen, bøyer seg over osv kor mykje striper som kjem sjølv om man prøva å la ver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddne Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Det er oljenivå ja, men den har du jo ikke på M3 Ikke orginal M3 i hvert fall! hehe Hadde aldri ødlagt ein orginal M3 med å skifte ut s14'n, så glad den er uorginal Uææææ Kor er likeknappen på bimmers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Trur eg snart må ta turen inn igjen og se korleis det går Kommt nokke lengre no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Ja, det er berre morro det Har ikkje komt veldig synlig lengre. Motor er ute igjenn for gang nr 2, neste gang tar den med seg gearkasse og ferdig bunnpanne ned igjenn i rommet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 På tide med ny oppdatering. Fekk tilpassa alu-betane for bunnpanna i helga, så no er det straks klart for sveising. Fortsatt liten klaring til travers, så blir vel ¨slanke også denne litt. I ettertid ser eg at olje-sil hullet burde vert skjert ut og flytta eit par cm bakover, då hadde alt vert litt enklare. Skal kun finne ny plass for bunnpluggen så er den klar. Alltid trivelig med hjelp frå Jørgen. Her godt fornøgd med mål og resultat Nokken som kan svare meg med sikkerheit på ka dette "sugerøret" er til? Lurte på å berre borre nytt hull og gjenge opp på ny lenger borte. Mulig eg kan kappe sjølve røret og ha den der..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Du har SMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Du har SMS Flott Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Det er oljenivåføler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Det er oljenivåføler. Oljenivåføler?? Det tvilar eg på. Er jo berre eit rør som går vidare til slange og derfra til innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Veivhusventilasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Får skrive det her også da.... Det er til veivhus ventilasjon ja. Oljenivå føleren sitter i det lille hullet med tre bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Fy faen for en kjekk lærling du har med deg i garasja der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå