Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Forhåpentlegvis får eg i det minste prøvesitte ein M3 med S14 i løpet av sommaren, turbomata med x antall hk ;)

EDIT: Grepstad: Er ikkje det snart tid for lakk på bilen? Eg er spent!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, skal bli herleg å få lakk på :) Må berre få i motor og få den teknisk oppe å gå først. Vil få unda mest muleg montering for å unngå striper og monteringsskrammer ;)

Det er ikkje dumt, eg ser det an til att eg er glad min skal få eit nytt strøk i vinter, er rart med det når man går rundt bilen, bøyer seg over osv kor mykje striper som kjem sjølv om man prøva å la ver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

På tide med ny oppdatering. Fekk tilpassa alu-betane for bunnpanna i helga, så no er det straks klart for sveising. Fortsatt liten klaring til travers, så blir vel ¨slanke også denne litt. I ettertid ser eg at olje-sil hullet burde vert skjert ut og flytta eit par cm bakover, då hadde alt vert litt enklare. Skal kun finne ny plass for bunnpluggen så er den klar.

u97fxsiu6tygvvkrk9z8.jpg

p8z2jdzuexprdyezwfd7.jpg

Alltid trivelig med hjelp frå Jørgen. Her godt fornøgd med mål og resultat

n1czgwj8ovl32601z6tr.jpg

Nokken som kan svare meg med sikkerheit på ka dette "sugerøret" er til? Lurte på å berre borre nytt hull og gjenge opp på ny lenger borte. Mulig eg kan kappe sjølve røret og ha den der..??

j2b85bkgfvcqqz7z1e49.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...