Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Ei lita oppdatering frå helga:

Ny clutch på plass:

be5ysbbpzw50hyh2ozd7.jpg

Modda ei gammal vogn min bestefar tidlegare har laga. Lagde pinner som stakk opp i hulla på traversen kor berearmane festast:

gn0lcj7rdp1sgp3unpeo.jpg

Valgte å løfte heile fronten på bilen, trille motor påmontert travers under, og senke karossen over. Gjekk ganske så knirkefritt, men ser den må justerast. Viste seg at girkassa havna veldig eksentrisk i tunellen, enden på kassa ligger klin i karosseriet. Hapa dette kjem seg når eg får løsna litt på motorputene og vridd litt. '

Litt bilder:

God hjelp frå Jo og Jørgen.

bleevu4p540vg0kjtykn.jpg

hi4rgxlzt1cdnqqisqjj.jpg

c268sy1e1qni4ibtnla6.jpg

peun8ulg2cgk9mlctkz0.jpg

Plass mellom motor og radiator. Høyrer rykter om at m20 vifta skal passe uten problem, stemmer dette?

2rj9p7c764kaq6ug9gl5.jpg

ghbr1npm5tbv3f0p2pnc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei lita oppdatering frå helga:

Plass mellom motor og radiator. Høyrer rykter om at m20 vifta skal passe uten problem, stemmer dette?

2rj9p7c764kaq6ug9gl5.jpg

Vifte plasserer du forran radiatoren, det der propell greiene som henger på motoren er for de med Volvo. Så ordner du til med thermostat. Kjøp vifte thermostat fra M3 3.0l, den passer rett i hullet på høyre siden av radiatoren din. Så finner du deg en plugg som passer i den, det er 3 polet. Slik at man kan ha vifte med to nivå. Jeg har bare med 1 nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, god info Larsen! Skal sjå på saken. Ser at andre bruka e36 vifte, og Volvo v70 skal vere god kraft i, nokken tips til vifte eg skal kjøpe?

Ellers snusa eg litt på oljekjølaren. Tenker å bruke den eg fekk emd motorpakka. Må uansett forlenge røra inn på kjølar, og lage meg til med AN-koblingar. Huksa du kass dimensjon AN du kjøpte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...