G-RACING Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Går den tjukke bort og fordeler seg til noen tynnere plusser da?Tror kanskje jeg la opp noe nytt også...husker pokker meg ikke Mja, ser ut som om det er to mindre som er lodda på den tjukke..
G-RACING Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Kom pakke i poste i dag, ny-mappa ECU. Kan absolutt anbefale denne karen, kjapp, god på tilbakemelding og profft opplegg! Tar visst opp mot 30 timar før ECU endeleg er blitt vant til å leve uten luftmengdemålar, så blir spennandes å sjå korleis det blir i starten. Håpa det funka bra etter få timar og, i og med at bilen skal til BT for godkjenning straks den er klar..
G-RACING Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Komplett kom det på 1550,- for jobben han gjorde inkludert frakt tur-retur england. Dette inkluderte også Alpha-N map.
BD Racing Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Komplett kom det på 1550,- for jobben han gjorde inkludert frakt tur-retur england. Dette inkluderte også Alpha-N map. Oj Hvordan gjorde du det med betaling ? Hvor mye HK skal du ha fått nå ? 321+?
G-RACING Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Betalte via Paypal-forespørsel før eg sendte hjernen. Selger har meget god feedback på ebay, så intet å vere redd for. Tok alt uttafor ebay, sparte 150,- på det.
diohrvik Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Men bt bryr seg ikke om at du ikke har lmm da eller? Hørtes rinelig ut:)
SSM Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Den kommer til å funke dårlig til å begynne med. Leste dette i en annen tråd om en som hadde satt på boks og A/N tune. Han ble skuffa til å begynne med, men plutselig så gikk det som aldrig før. Man får ikke noe serlig mer hester, men motoren får et annet register og lyden er jo der etter
G-RACING Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Ja tar nok litt tid. Det interessante er kor lang tid det går før den funka ok. Hørt nokke om ka som ikkje er optimalt? Effekten er sannsynlegvis dårlegare, men om den nykker og harkar..?
SSM Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Effekten skal ikke bli dårligere, du har vel fått oppgradert mapp samtidig med andre vanos tider? Jeg skal kun kjøpe fila fra han, så fikser jeg det sammen med S:M:G her på forumet. Han har kjøpt seg Galletto tool.
G-RACING Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Tenke at effekten kanskje er dårlegare første timane... Jo, har oppgradert alle mapp. Såg han kunne selge fila, men sender han fila til A/N då?
SSM Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Jada, han lager fila slik som man vil ha den. Jeg skal ha den akuratt slik som deg, men jeg vil ikke flytte turtalsperra.
DreRacing@ Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 går den closed loop mot lambda sonden og knocksensor da ettersom den går dårlig til å begynne med eller åssen henger det sammen
G-RACING Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 Jada, han lager fila slik som man vil ha den. Jeg skal ha den akuratt slik som deg, men jeg vil ikke flytte turtalsperra. Korleis blir dette no som Simen har skifta til nye kammar då..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå