Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Vakkert! Ikke noe hastverksarbeid der i gården. :-)

Pass på klaring mellom inngående rør på oljekjøleren og reimhjulet. Min har subba litt der, men jeg har kanskje montert den litt høyere. Ca 10mm klaring var ikke nok.

Godt tips Harald! Ikkje akkurat ønskesituasjon å stå med oljespruten langs landeveien. Huksa ikkje heilt, men trur M3-fangaren duvar såpass langt innover at den ligger som beskyttelse før kjølaren. Må også få lagd meg ei plate som fører lufta ned til kjølaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut litt bilder og info ang. oppkobling av el-vifte. I og med at ledningsnettet ikkje har dette orginalt måtte eg lage mine eigne vegar for å få det til. Vil ha mest mulig orginal¨-look på det, så bestemte meg for å ha både sikring og rele i orginal sikringsboks. Ved sidan av rele til vindusviskar, var det plass til ekstra rele, dog ikkje lagt opp med stikk. Hadde gammal sikringsboks eg tok stikka fra, og kobla ut i fra.

Starta med å lage koblingsskjema for å ha nokke å gå etter:

ny6ypqjdc9fahdo2cndz.jpg

Spesial verktøy for å nappe ut stikka i sikringsboksen, made by bestefar på 84 år :)

aa88hz0fkkzv1uhl5iz6.jpg

Ferdig montert rele med nye stikk.

5jazucy2b11y357062wv.jpg

"Tjuva" meg inn på sikring nr 20.

7rl99qlbv0eb5ii522bn.jpg

wytsk9qwtnz05ht4a87d.jpg

Alt ferdig "testkobla"

00pmj8lx5k3700qtw7e2.jpg

Testing:

lugclht2020kld9mca0k.jpg

Kom tilfeldig over disse plastskruene for innfesting av vifte i front, funka bra, og var lite synleg.

uqish2pu21f1jgoffh4l.jpg

8jm845f0cjjxvu14spbb.jpg

k7ztdx82l2b790i86erm.jpg

yz9j3kfvviq6t1q9pjaf.jpg

Lodda inn BMW-kontakt. Vifta er forøvrig frå Ireland Engineering:

bi29raru31gt4buc0vrw.jpg

Siste test etter at kablar var teipa og lagt opp. Brukte orginal følar som sto i e36 M3 radiatoren, med tilhøyrande kontakt. Denne har to stikk til +, derav eg kun brukte det eine.

8u7nb82a8y7kpofpwhez.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut grepstad!:)

Hørt nåke om innsuget eg sveiste passa?

Kjekt å høyre! Innsuget såg topp ut! Trur ikkje han har rukke å teste det endå. Er OS-racing her på forumet som eig det :)

Okei skjønner:)Berre og gje ein lyd viss du treng nåke sveist:)Men du er vel stort sett ferdig med sånt no..

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut grepstad!:)

Hørt nåke om innsuget eg sveiste passa?

Kjekt å høyre! Innsuget såg topp ut! Trur ikkje han har rukke å teste det endå. Er OS-racing her på forumet som eig det :)

Okei skjønner:)Berre og gje ein lyd viss du treng nåke sveist:)Men du er vel stort sett ferdig med sånt no..

Stå på videre!

Takkar for det :) Skal til å bygge rustfri eksos, så har litt igjenn, men vurdera sterkt å kjøpe meg tig aparat, og bygge sjøl. Må vere fint å ha tilgang til å sveise både alu og rustfritt, og så blir det jo så vakkert resultat med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar for det :) Skal til å bygge rustfri eksos, så har litt igjenn, men vurdera sterkt å kjøpe meg tig aparat, og bygge sjøl. Må vere fint å ha tilgang til å sveise både alu og rustfritt, og så blir det jo så vakkert resultat med det.

Ja det er ikkje dumt:)Får så mykje billige apparat som fungerer bra no og..Eg har kjøpt samme apparat som JAAS performance karane bruka, veldig fornøgd med det:)Ga mellom 9 og 10 tusen for det med ac/dc osv..Billig i forhold til ka eit esab/kempi apparat med ac/dc ligg til!

Viss ikkje har jo Ole Jonny invistert i apparat no så det får du vel låne viss du vil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Funka bra det?

Er eit sånt apparat eg vurdera sjøl. Var inn å prøvde meg så vidt på OJ sitt her om dagen, virka og såg lovandes ut. Blir eit sånt eit om det blir invistering :)

Ja syns det fungare strålande:)Sveisa like bra med det som esaben til 40k vi har på jobben:p Men pistolen er litt jalla så har lyst på ny..Det ville visst OJ og, trur det er stort sett jalla pistol på alle "kina" apparat..

Berre og invistere, kjem ikkje til og angre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...