Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Høyrest veldig lovandes ut, blir nok til at eg kjøper dette innen kort tid ja. Blir nok å bygge ny bunnpanne med større sump også med tida, så skal alltid klare å få brukt det nok :) Ang såg eg han bytta ut pistolen ja, veldig greit at dette passa nesten rett over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 og 10 i kontakta er til oljenivå, den 3dje er jord.

på min så gikk 2 til nr 1 i kontakta der nede og 10 til nr 3.

men prøv deg fram bare.

Takker.

Når su nakkar om pin 2 og 10, er det dei i e30 kontakta du tenker på? Skulle gjerne veta ka desse skal inn i på s50 motorkontakta..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger opp ei lita oppdatering til helga:

Rensing av interiør i varmen:

280hnojf988rvyg3fhis.jpg

7jojem9kkhq1uovfwjz1.jpg

Innsuget begynner å bli ferdig modda:

zclra07wakrnh1j05o5v.jpg

Plassering av 02 bremseveskebeholder:

6w7eid1arg8vcuj9nazb.jpg

Så kom eg over denne walbro bensinpumpa, kom i posten i dag, så er det ikkje bensintrykket det står på:kmqby0bpg83qku2pu69n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei folkens :) akkurat anskaffa meg fire nye felgar til bilen, alle i 17x8,5" E13. Skal derfor bytte ytteringane bak for å få litt meir kant. Kom litt i stuss når eg på morro målte bredde på felgane, og det til 9,5". Dette var målt fra ytterkant til ytterkant. Spørsmålet er derfor om eg har målt fra riktig plass på felgen?? Igjenn, når eg skal bestille ny ring, er det då total bredde som gjelder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette.

Men en liten detalj/bagatell som du gjerne kan ta å legge baki harddisken til neste gang du monterer en elektrisk komponent:

Se bilde:

8jm845f0cjjxvu14spbb.jpg

Selv hadde jeg montert den opp-ned i forhold til slik du har satt den, dette kun for å hindre at vann kan renne inn i "huset". 100% vanntette gjennomføringer er omtrent ikke-eksisterende. Vanntette gjennomføringer betyr for meg at "vannet kommer inn, men ikke ut igjen" ;)

Bare en liten sidekommentar fra meg, alt annet er lekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette.

Men en liten detalj/bagatell som du gjerne kan ta å legge baki harddisken til neste gang du monterer en elektrisk komponent:

Se bilde:

[ Bilde ]

Selv hadde jeg montert den opp-ned i forhold til slik du har satt den, dette kun for å hindre at vann kan renne inn i "huset". 100% vanntette gjennomføringer er omtrent ikke-eksisterende. Vanntette gjennomføringer betyr for meg at "vannet kommer inn, men ikke ut igjen" ;)

Bare en liten sidekommentar fra meg, alt annet er lekkert!

Godt poeng, bra du sa! Ser absolutt at det er ein fordel. Snur den, så slepp eg å vere redd om det skulle begynne å regne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...