Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Her er det illustrert hvordan man måler ytterringer, med en 2,5" ring som eksempel:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3773369

[ Bilde ]

Fra ytterkant til ytterkant blir det da 1" mere med måten du har målt, og da er nok felgene dine 8,5" :)

Hvilke felger er det snakk om forresten? :wink:

Okei, flott! Skal prøve dei på bilen, så ser eg kor mykje eg kan "bredde" dei :)

Takk for god illustrasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dei låg på Facebook veit eg ikkje, men eg kom over dei på finn. Var vist 15-20 stk som hadde ringt og sagt dei skulle ha dei, men aldri komt. Annonsa var ei veke gammal, så var flax dei ikkje var solgt :) Hadde stått på ein E34 pappabil, og lagt på hylla dei siste 11 åra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positiv feedback :) Planane for felgane er å få dei strøkne. Er nesten ikkje flassing av klarlakk på dei i dag, men velger likevel å "koke" denne av og gå på med høgglans polering som eg gjorde med Futura'ne. Vil også ha litt meir kant bak i forhold til framme, så blir vel å kjøpe to nye ytteringar der. Er berre ikkje heilt sikker på kor mykje eg kan gå ut før det blir subbing. Skal rekne litt på innpress og sjå. Blir uansett ikkje aktuelt å valse ut kanten på skjermane, så karosseriet får vere bestemmande faktor for ka eg kan gjere. Tenker muligens også å gå på med gullskruer, senter vil forbli sølv.

Dette er jo orginale senter med innpress ET13, så er litt nyskjerring på om dei som kjører med 9,5" bak har forskjellig senter, eller om det berre er inner og ytterringane som avgjer det heile. Har sendt forespørsel til Claus på Felgengarage, så ventar spent på ei formeining i fra han :)

Felgane skal få seg ein skikkeleg varm dusj i kveld, så plassert på boda inntil vidare. Kom gjerne med tips om bredd, ET og det der om dokke har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positiv feedback :) Planane for felgane er å få dei strøkne. Er nesten ikkje flassing av klarlakk på dei i dag, men velger likevel å "koke" denne av og gå på med høgglans polering som eg gjorde med Futura'ne. Vil også ha litt meir kant bak i forhold til framme, så blir vel å kjøpe to nye ytteringar der. Er berre ikkje heilt sikker på kor mykje eg kan gå ut før det blir subbing. Skal rekne litt på innpress og sjå. Blir uansett ikkje aktuelt å valse ut kanten på skjermane, så karosseriet får vere bestemmande faktor for ka eg kan gjere. Tenker muligens også å gå på med gullskruer, senter vil forbli sølv.

Dette er jo orginale senter med innpress ET13, så er litt nyskjerring på om dei som kjører med 9,5" bak har forskjellig senter, eller om det berre er inner og ytterringane som avgjer det heile. Har sendt forespørsel til Claus på Felgengarage, så ventar spent på ei formeining i fra han :)

Felgane skal få seg ein skikkeleg varm dusj i kveld, så plassert på boda inntil vidare. Kom gjerne med tips om bredd, ET og det der om dokke har :)

Høyres veldig bra ut Grepstad:)Bilen din blir rett og slett fantastisk!

Kjør på med gullskruer, det såg så bra ut på futuraen dine:)

Er dei tilsalgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 9,5 et 6 bak med vanlig skjermer. du burde i hvertfall klare 9" et 6, altså 0,5" breiere bak, men forundrer meg ikke om du klarer 1" mer bak. Mitt tips er å ikke spekkulere så mye på et. Få de på bilen, slipp den ned til den høyda du vil ha, så måler du hvor mye mer du har plass til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyres veldig bra ut Grepstad:)Bilen din blir rett og slett fantastisk!

Kjør på med gullskruer, det såg så bra ut på futuraen dine:)

Er dei tilsalgs?

Takk for det, kjekt å høyre :) Er du Førde-mann forresten?

jeg har 9,5 et 6 bak med vanlig skjermer. du burde i hvertfall klare 9" et 6, altså 0,5" breiere bak, men forundrer meg ikke om du klarer 1" mer bak. Mitt tips er å ikke spekkulere så mye på et. Få de på bilen, slipp den ned til den høyda du vil ha, så måler du hvor mye mer du har plass til :)

Mja, var det eg stussa på. Testa eine felgen på i går, og den stakk rimeleg langt ut i 8.5" utførelse. Har rekna på det litt her no. Mine OZ futura 17'10 ET19 er i overkant over ka eg trur gå uten å strekke skjermen ut. Usikker, men ser ikkje ut som om det går. I fra anleggsflate mot skjeva og ut til tupp ytterbane har dei ein avtand på 108mm. Målt samme plass på RS'ane har dei ein avstand på 95mm i 8.5" uførelse. Altså, er det 13mm mindre utstikk på RS hjula om eg ikkje bygger dei om. Kjøper eg ringar som er 1/2"(12.5mm) breiare vil dei komme opp i måla som Futura'ne eg har, altså tilbake til subbegrensa mi. (bør lesast '2 for betre forståelse..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...