Honningdal Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 På mål, tilegna e30. Ferrita hadde måla liggandes på PC'en sin Hmm.. hva måtte du betale for eksosen..? Overkant av 3k for midt- og bakpotte ferdig levert.. Her har du anelse om hvordan lyden din blir, kjører akk samme potter som deg Rustfritt hele veien http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... =2&theater Tøft, fin lyd! Dette er s50? dobbel 2.5 inn og ut? Har du X-pipe utenom også? Takk S50B32 ja. Dobbel 2.5 hele veien, inn og ut ja Har x-pipe fra e46 m3 før mellompotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Sjå der ja:) Såg veldig bra ut! Er spent på lyd og korleis dette tar seg ut oppunder bilen! Fekk du noke inntrykk av vekta på dei pottene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Pottene virka smidige og fine, så trur vi skal klare å trykke dei godt opp under der. Usikker på vekta, virka ikkje tunge, men måtte to RIMI-damer til for å få ut pakken med fire potter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Liker både speil og eksos...dette blir knallbra Takk for det Sondre, varmar jo litt ekstra at det kjem frå deg som har bygd ein av Norges strøknaste e30 Tja, er vel mange rundt om her i landet nå som er like strøken eller bedre en den...voldsomt med E30 bygging for tiden ser jeg.. LIKER Måtte bare legge ut dette (Mulig det har blitt postet før) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Ironisk att det står en Estorill blå en ved sida av, eller ka tenker du Aleksander ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Ironisk att det står en Estorill blå en ved sida av, eller ka tenker du Aleksander ? Ekkje takluke på den..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hehe godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Tøft bilde, såg det blei posta på e30meet på facebook her om dagen. Som du nevner Jørgen, ganske spesielt at nabobilen er i etoril blå ja, forhåpentlegvis som meg og deg neste år Lenge leve takluke-Johnny, det er ikkje skikkeleg e30 før det er takluke nei, så den blå teller igrunn ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Litt julestemning i desse adventstider Kom endestussar frå Eisenmann med posten i dag, så no er det snart klar for bygging av eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Ja da, ja da, følger med piss preiket. Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Ka, likte du ikkje julenissen Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Ja da, ja da, følger med piss preiket. Makan. Shut it kongen av ufordrageligheter Du og Wicky kan slå dykk saman snart Mr Grepstad: Du ana ikkje kor eg gleda meg til å sjå denne ferdig lakkert, meir strøkent skal man leite lenge etter tenker eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Sa Mr VM him self, "Super Ole" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Sa Mr VM him self, "Super Ole" Håh, for eit comeback Eg er ikkje flink til ein dritt eg, ikkje kan eg bygge bil og ikkje kan eg kjøre bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Heiheihei, då stoppa vi den diskusjonen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå