Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32

G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er M3 ?? Jo sport bil, spes E30. Har virkelig ikke noe med tak luke å gjøre. Kjøre på vei eller bane, vekt har noe å si altid. Men nok OT om denne fine bil, uten luke. :D "luke suger" :D:D

Veit du hvor man får kjøpt motorsport tak Yngve ? Karbontak.

Har selv takluke som jeg sku vert kvitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive tilbakemeldingar :) Blir nok ingen e30meet på denne bilen i år. Har akkurat kjøpt leilighet som skal leigast ut fra sommaren av. Så både av hensyn til økonomi og arbeidskapasitet vil det bli lite tid til e30'en frammover. Litt synd, for det var jo denne sesongen ( og tre til) den skulle blir klar! Kunne jo eventuelt smelt på fangera og sideskjørt og stilt den ut som uferdig-prosjekt, er jo nok av strøkne eksemplar der borte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh!

Det er "lenge" til E30Meet....

I think you can do it ;)

Godt du har trua, men bilen er ikkje ferdig før siste skrue er på plass, og gidder ikkje kaste det sammen kun for treffet sin del. Hastverk er som oftast lastverk :)

Flott anlegg! Blir kanskje litt trangt å få lurt grenrøret på plass nå som alt er sveiset i ett stykke? Jeg måtte vrikke og vri litt på mitt husker jeg, og jeg har todelt grenrørene.

Som Flonoen nevner, grenrøra henger ikkje sammen med resten. Skøyten er før X-pipe, slik at grenrøra fortsatt er i to separate deler, ser eg har skreve feil i forrige innlegg. Måtte lirke litt eg også for å få dei på plass :)

Alt er ikke sveist i ett stykke skriver han :)

Grattis med ny leilighet, i Bergen eller?

Takk for det Frode, ute ved NHH, men blir fortsatt buandes på gamle plassen :)

Hadde du gidda og målt midtpotta til meg? Bredde,høyde og lengde?

Bakre potte:

Lengde= 550mm

Høgde= 135mm

Bredde= 260mm

Midtpotte:

Lengde= 500mm

Høgde= 111mm

Bredde= 187mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit lite problem med bilen. I det eg skulle starte opp etter at eksosen var ferdig sveisa og hengt på plass, så ville den ikkje starte. La merke til at bensinpumpa ikkje var aktiv, så kobla opp direkte strøm for å teste, og pumpa lite livstegn fra seg. Demonterte derfor pumpa, og satt inn ei eg fekk låne, walbro det også. Etter dette starta bilen på første kinn. Gikk vel i 30 sekund før den begynte å harke, måtte derfor holde gasspedale ine for at bilen ikkje dkulle slukne. Etter dette får eg ikkje start, den nye pumpa er også død.

Det positive er at lyden virka for å vere veldig bra det lille eg hørte inne i verkstedet.

Så er spørsmålet, er det nokken som har vert borti det samme? Dette dreier seg om pumpe som er montert i tank. Kan det vere at bensintrykksregulatoren ikkje slepper tilbake bensin i returen slik at pumpa får for stor motstand? Setter stor pris på tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...