nicooo Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Fin bil! Men de felgene du har, er ikke M5 Blir bra med M-plast takk tenkte meg det. men gjør ikke no, kommer på nye vertini riviera-s felger til våren kikker etter senkesett til godbilen. noen son har no annbefalinger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 på tide med en liten update var å henta nye speil på posten idag, som var kjøpt av Bmw320cab her på forumet. takk for de har noen instrumentringer liggende jeg vil montere og har hatt ut instrumentpanelet, men ossen får jeg av glasset så jeg kan sette på ringene???? må jeg knekke de tappene som låser???? ville vært fint om noen kunne forklart dette greiene her "nye" speila mine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 gratulerer med nye deler! Du trenger ikke ta ut glasset for å montere ringene... Du kommer til fra innsiden. Lirk dem bare gjennom og få de på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Veldig fin farge Maasse senk her så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Du skal ikke knekke di tappene men vri på di så di kommer ut av sporet,så løsner du instrumentet fra glasset.. Så setter du inn ringene fra baksiden.. Grats med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 da var sommeren et par skritt nærnere og tia for omlegg til sommersko er endelig her \:D/ blei litt endring fra tidligere planer men syns disse kledde bilen godt og er ACS kopifelger i 19" tok da en vask og et par bilder så håper folket liker det de ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Få se bilder med nye skiltplatene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 ja seff! har montert de men ikke tatt noen bilder av de på ennå får forte meg ut imorra når sola kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Tøffe felger, men du dæven for en strekk du har . Er det 10" både foran & bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Konge felger, på nydelig bil! er og spent på dimensjoner. hva heter disse felgene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Takk takk ja er greit med strekk på de ja. skal forhåpentligvis bestille coilovers til neste uke så tror det blir kult med mye strekk og masse senk dekkene er 235/35-19 og felgene husker jeg ikke helt bredden på men tror de er 19x 9,5. er likt rundt hele faktisk overraskende behagelige å kjøre på felgene er kopier av AC Schnitzer type IV Racing kjøpte CCN skiltholder av Dr_S om søndagen så tok et par bilder idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Tøffe felger, men du dæven for en strekk du har . Er det 10" både foran & bak? prøver å følge trendene vettu. siste skal visst være felgkant på UTsiden av felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Fin bil! Men de felgene du har, er ikke M5 Blir bra med M-plast takk tenkte meg det. men gjør ikke no, kommer på nye vertini riviera-s felger til våren kikker etter senkesett til godbilen. noen son har no annbefalinger??? Har selv Bilstein Sports dempere og Eibach fjærer på min, funker knall det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 På noen biler og noen dekktyper kan det se greitt ut med dekkstrekk men det synes jeg ikke i dette tilfellet, er sikkert noe med at dekkene har likksom standard mønster på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 prøver å følge trendene vettu. siste skal visst være felgkant på UTsiden av felgen Evt. på utsiden av dekket? Ble pent med BMWCCN skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå