Simen! Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Ville tatt den opp litt bak ellers nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 kule felger.lurer på om de ser bra ut på e36 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Takk så mye for positive kommentarer var hyggelig å våkne til nysenka bil og gode tilbakemeldinger fra bimmersfolket når noe av det siste jeg fikk igår før jeg la meg var en illsint far på døra som kjefta meg opp og ned veggen om hvor upraktisk det var med så lav bil. hele bilen kom til å bli ødelagt så fort jeg så på en grusvei osv. han har jo heller ikke estetisk sans da, han kjører en ny pysjå 407. det burde vel si sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 lurer på om jeg skal selge femmern? er lysten på noe nytt og syns den er litt stor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Må ikke selge femmeren, er jo ikke så mye større enn 3 serien da. Og til din far, tror bare han er misunnelig, hehe Om det er noen trøst så får jeg beskjed fra min samboer at hver gang jeg gjør noen mods så skal jeg likksom ødelegge bilen, mener hun da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 nei veit ikke helt. er jo en skikkelig godbil så vil egentlig ikke kvitte meg med den men vil ha noe å henge fingrene i.... ja de fleste blir vel misunnnelig på en BMW E39 523i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Bilen din er nyyydelig - må ikke bytte ut den Hvis du finner ut at du vil selge felgene, så har du en kjøper her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Så ikke det sto solgt før nå jeg da.... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Så ikke det sto solgt før nå jeg da.... hehe.. Tidlig på morran rommis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 jo takk jeg og syns den var digg men trengte noe jeg kunne få kjørt fra meg litt i og ville ikke skade den fine BMW'en så har kjøpt meg en riskoker jeg kan herje litt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Type 200 SX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Lever denne bilen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 tviler dessverre på det, den ble bygd turbo på etter jeg solgte den til en type på vestlandet og den er ikke eu-godkjent etter jeg gjorde det i 2008... men hvis noen veit no om det så si gjerne ifra, hadde vært artig å sett hvordan den var nå edit: ser det er bmw-e36-e46 her på forumet som har den nå, så den lever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå