Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Fin tråd dette :)

Føyer meg inn i rekken av de som synes e34 er det beste som har rullet ut av bmw's fabrikker.

I tillegg til kose/bane bilen (GT'n) har jeg også bruksbilen, 90'mod e34 520 m50 som nå har gått 350'000, men det er fortsatt svært lite rust og motorn maler godt. Tror nok jeg alltid kommer til å ha en e34 i oppkjørselen, solid bil med masse kjøreglede og kjøreegenskaper samt det karosseriet jeg liker best. Har nesten ikke hatt feil med den og har plan om å koste på den totalrenovering av understell som neste oppgradering. m50 motoren leverer mer enn nok til dagligdags bruk og går forholdsvis billig. den er enkel å vedlikeholde og har få feil.

Håper jeg en gang tar til fornuft å beskaffer meg en M5, men inntil den tid skal jeg kose meg med 520'n jeg har.

Vel er bilen og designet gammelt, men allikevel fikk man dem med airbag og flere år ble e34 (vel og merke var det vel m5 men selv min 520 har overasket flere bekjente med bilintresse med moderne biler over hvor bra bremsene er) kåret til bilen med best bremser/kortest stopplengde i sin klasse.

Slenger med noen bilder av min egen med blant annet m5 framfanger og sideskjørt, DE lykter, mørke blinklys :)

f4esl7g0din491st3jkn.jpg

3n2nlk9vkbyc4k1utshz.jpg

oegart2dytwzwhnpus6i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av min E34 og da :) Den lille knekken på panseret er NESTEN retta ut igjen, og bilen har ikke sota front eller baklykter som den står nå. Det kommer på, men da lovlig :P Morsomt å se andre sine E34'er. Får mange idèer nå, og ting vil bli gjort med min, men dog ikke i copycat stil. Og til å være en 18 år gammel bil, så er det MASSE komfort igjen i min 525. Storfornøyd! Har lenge sikla på E34, og husker enda dagen idag det gliset jeg hadde om kjeften når jeg kjørte fra selger med denna bilen. For en følelse man kan få av en så gammel bil! Vil fortsette med E34 vil jeg tro. For noen biler :)

Vel, her er noen bilder av min vogn!

tej1tzrw7s2pzcje05xr.jpg

Bilde375.jpg

Bilde374.jpg

01062009280.jpg

17052009224.jpg

0ff0v16zp538yzyw0363.jpgkc05kgw9l34zbugzbhfr.jpg

IMG_0985.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kjørte Tr.heim - Oslo på 0,84l/mil sommeren 2004, riktinok med funfactor=0. Og om 80 literstank er svimlende; B10'en har 110 liters fuelreservoar.

Putter inn noen bilder jeg og da....

Se der ja, drømmebilen jo!

Ja, den er snart klar for salg - var på testtur etter storservice og turboskifte i går, men så slutta bensinpumpa å gå. Så nå blir den også skiftet... :-) ....om den selges med full tank? Ja,om du bor langt borte så... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
vet dette er en litt eldre tråd, men lurer på hvilke type dekk dere kjører på om vinteren. piggdekk eller piggfritt og evt merke.

Vinter felger/dekk: 215 55 16" piggfri. Type husker jeg ikke ifarta.

(Lite vinter kjørt og i vinter står den parkert i varm garasje).

bxrra620jdksd1vushr8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...