Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Absolutt enig. E34 er en nydelig bil. Gikk selv fra 2002 E39 til 1995 E34 uten å angre noe. Nå er jeg tilbake til E39 mest grunnet bedre driftsikkerhet og kollisjons-sikkerhet, siden det er en nyere bil.

Har hatt 2 E34, men kan garantere at det blir en 3 i form av M5 eller 540. Har forsåvidt mest sansen for touringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig i at der er noe spesielt med e34en ja.

har drømt om e34 fra jeg var 15(er 23 nå) og er nå på min andre e34.

den første var en 88 modell 520i med 12ventilern,den hadde jeg bare problemer med motor på desverre så den solgte jeg som delebil til slutt.

etter et langt opphold er jeg nå tilbake igjen,denne gang med 520i 24v,den er gått 246000km og er fortsatt en nydelig bil å kjøre.

gikk fra en 2001 vw passat stasjonsvogn til denne nå og angrer ikke,bilen jeg har nå er 11 år eldre og er både bedre og kjøre og mye mer støydempet.

forresten,bildet på første posten er fasiten på hvordan jeg vil ha bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil var 91 E34 520i sedan. Med comforseter i skinn og armleder. Det var generelt en litt påkostet utgave.

Monterte 30mm Lesjøfors senkefjærer, og har aldri hatt en bil som var så god å kjøre noen gang. Faktisk aldri kjørt en bedre bil, hvis jeg skal tørre å påstå det :shock:

Vil si jeg angrer på at jeg solgte den til fordel for e46 coupe.

Men som nevnt, så begynner e34 å bli en gammel bil. Det vil jo alltids være et eller annet å gjøre med dem. Men det er egentlig verdt det :wink:

Mulig e34 er det peneste karrosseriet BMW har laget og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min 3 E34, de er som skrevet tidliger i tråden, fantastisk gode å kjøre til å være så gammle.

Noen stemmnings bilder fra årest sesong

Nå fikk jeg iallefall lyst på E34 M5! Nyyyydelig flott bil du har :D

Er også enig med deg olew, E34`n er utrolig godt støydempet. Eneste jeg hører er den gromme sekser lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...