Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**


///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Det gjør så utrolig mye med en senk på en E34. Altså mange biler ser mer sportslig ut når de er lave men syns bare E34 bare må være senket. Din BMWPower er perfekt høyde på! I mine øyne iallefall :)

De må være godt senket, helt enig.

Skal ha coilovers på min til neste år, så den skal lenger ned :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også E34, men tiltross for en gjennomført kvalitet begynner modellen dessverre nå å bli gammel. Vi skriver snart 2009 og de nyeste variantene av E34 er derfor 13 år gamle... og det er svært lang tid i bilverdenen teknisk, dynamisk og ikke minst sikkerhetsmessig. Husk at E34 kom på markedet allerede i 1988 og at modellen derfor er utviklet på midten av 80-tallet. Det er lett å la seg sjarmere av old school BMW´er, men hvis jeg var i markedet for en gammel 5-Serie til daglig bruk ville jeg heller ha satset på en nyere E39. Den koster naturligvis mer, men de pengene er ikke bortkastet hvis man kommer ut for en alvorlig ulykke.

'vil påstå at det er mer anvendte penger å spøte opp en E34 en det er å kjøpe E39 .. ( som bortsett fra designmessig ikke er noe skikkelig steg opp fra E34) Da var de heldigere med E60/61.

E34 er på alle måter en mer solid bil , selv med noen år på baken er de ofte i bedre eller samme stand som 10 år nyere E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...