NeonMuffler Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 hva har det bildet med tråden å gjøre? ikke få den til å avspore allerede a :/ fortsett å legg inn bilder av KUN E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 min drømmebil det der. skal ha en strøken sånn innen 5 år får eg håpe Når jeg en gang begynner å lage litt penger, så er det e34 som står høyest på prioriteringslista! Jeg har noen bra bilder på stasjonæren.. Kanskje det kommer noen bedre i kveld.. og noen gamle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Min E34: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 ingard: hadde du alpina front på bilen din og så tok du den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Siden noen motorer overlapper hverandre i E34 og E39, - betyr det at man kan ta en hvilkensomhelst E39 maskin og plassere i E34? For eksempel ble jo 525tdsa (143hK) delt av E34 og E39, og da må jo nødvendigvis motorfester og elektronikk også være den samme? Kan man følgelig også plassere en nyere motorversjon (163hk) i E34 uten noe særlig pes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 noen av e34 bildene jeg har på pc'en: har allerede hatt et par e34'er, og kommer garantert til å kjøpe e34 igjen en gang. koselige biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Var ikke meningen å fremstå som en sutre-unge:P Men nei slik snø ser vi sjeldent her i stavanger, er helst slaps og isføre. Men jeg slenger ut et bilde av en E34 som vekket litt oppsikt i Tyskland i sommer. E34 med Predator-tema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 ingard:hadde du alpina front på bilen din og så tok du den av Hehe, nei.. Det var to gamle bilder, som det står Legg merke til at jeg mangler skjørt på de bildene og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Lite nytt her! Kan da meddele at min 520 akkurat nå har rullet 270000km MEN er fremdeles fantastisk tight og fin å kjøre! Helt utrolig varighet på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Jeg syns denne videoen er litt kul å se på. E34 på snøføre i Tyskland, kontroll over bil ja? Ikke imponert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Må ærlig innrømme at jeg trodde den youtube videoen var kødd/ ironi når jeg så den:) Skal få lagt ut noen bilder av kjerra mi med sommersko så snart som mulig! Ellers er det kjempe arti at andre forsetter å legge ut bilder av her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Min første BMW var en E34... og tro meg, min andre blir også en E34, elsker plassen og lyden i den, og det føles ut som du er kongen på veien, den virker så stor og solid! skikkelig gobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Noen bilder av min bil, Alpina B10 biturbo. Nr 77 Jeg har jo aldri EGENTLIG likt E34, men ble mer og mer glad i den etter min første E34, nemlig en 535 manuell med div M5 deler.. Da jeg så skulle kjøpe meg bil stod det mellom 95mod M5 med ALT utstyr eller en alpina B10 biturbo. Biturboen trakk det lengste strået... En vidunderlig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 De to nederste bildene gjorde vondt i sjela!! Ja da skulle du sett en E30 M3 som er på skolen min... Tragisk behandlig, aldri sett den rein Men banebiler er jo selvsagt no annet! Svart med gullskrift nede på sidene? Den "drifte"videoen var ikke mye å skryte av nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Ennå kommentarer på den der videoen? Skulle aldri ha postet den.. hehe. Jeg personlig har ikke mye erfaring på snø, så for meg var det litt gøy å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå