Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Nydelig 540 mrbratens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 er helt enig, mye skryt til e34. utrolig bilen å kjøre! å utrolig plass! men med hånden på hjertet må jeg nok si e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 har continental winter viking 1 på hvinterhjulene nå, i dimensjonen 195/65/15. Men klarte å pungtere det ene dekket, så blir kjøpt inn continental winter viking 2 bak nå. noen som har erfaring med dette dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 BMW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Liker den grå som trådstarter la ut av. På aller første post. Det er "MacR" sin på Bimmerforums.com Har gjort mye med den bilen han. Og gud hvor pen den har blitt! Det er nok min favoritt E34. Slenger inn et stemningsbilde fra i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Liker den grå som trådstarter la ut av. På aller første post. Det er "MacR" sin på Bimmerforums.com Har gjort mye med den bilen han. Og gud hvor pen den har blitt! Det er nok min favoritt E34. Slenger inn et stemningsbilde fra i sommer. Helt enig! Det er en sykt digg, gjennomført og clean bil! Nydelig bilde, får skikkelig lyst til at det skal bli sommer når jeg ser slike bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Var mange tamme bilder uten fart i her, her er 2 bilder av min med litt mer fart i: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Fyfan, til lav bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Fyfan, til lav bak Litt komprimert der ja, slik ser den ut nå den står rolig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Fy flate så grom den var Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Tar den nedpå hjulbuen bak ? siden de kjem røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Det er ikke røyk, det er bensin som blir trykket ut av tanklokket fordi det ikke var 100% tilskrudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtermann Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Dobbelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtermann Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Et par bilder jeg fant på pc'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Må si jeg elsker BMW e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå