Glenno Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Årets bil på bmwccn øst avd sin vårmønstringen ble selvsagt E34 med 20år, siden den rullet ut på markedet. Mange fikk vel meg seg SteffanC sin tidligere E34 touring som sto plassert fortjent pent ved telte til skue for mye glede. Dette vil jeg si er noe av det fineste av E34 touring jeg har sett inorge . Det ser ut som mange har fine E34 prosjekter pågang, så dette er gøy følge i de trådene som er på bimmers . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Jeg har kun hatt en E34 før, men for en bil. Det er noe helt spesielt med disse bilene. Kjørekomforten og luksusfølelsen i bilen er noe for seg selv. angrer fortsatt den dag i dag at jeg solgte min gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Pene E34'er dere legger inn.Kom med flere... legger inn noen av min touring m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Pene E34'er dere legger inn.Kom med flere... legger inn noen av min touring m5 Det første bilde var sykt kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 legger inn noen av min touring m5 Fin den bilen din, ser strøken ut "live" og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 legger inn noen av min touring m5 Fin den bilen din, ser strøken ut "live" og takk for det. du som nettopp har fått deg m5? ser no bra ut den og etter det lille eg har sett til den da. 3.6 eller 3.8? effekt anlegg på den? hørte rykter om at den var chippet, har du noe problem med det hvis det er gjort da? trimchip.com som har chippet den isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 ja stemmer det. Er effektanlegg fra katalysatoren og bak, er en 3,6. Forgje eier som sa den var chippet, har ikke noe spesieller problemer nei. Vet ikke hvem som har gjort det, bilen har hvert til inkasso så har ikke så mye info om hva som er blitt gjort og ikke før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 ja stemmer det. Er effektanlegg fra katalysatoren og bak, er en 3,6. Forgje eier som sa den var chippet, har ikke noe spesieller problemer nei. Vet ikke hvem som har gjort det, bilen har hvert til inkasso så har ikke så mye info om hva som er blitt gjort og ikke før den tid ok. hvor langt kan du dra den før den sperrer da? et typisk tegn på at den er chippet er at sperren er flyttet til 7500-8200rpm. ikke selvfølgelig alle som gjør det men de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Har ikke dradd den over rød linjen så det vet jeg ikke Edit:Jo det stemmer det. går til 8200rpm ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Har ikke dradd den over rød linjen så det vet jeg ikke Edit:Jo det stemmer det. går til 8200rpm ca Hehe var du ute å testa etter han spurte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 hehe, ja måtte jo nesten det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Legge til link fra sommerns photoshoots av Jonnern`s og min Touring i sommer her. Min hadde ingen senk på photshoots tidspunktet. Flere bilder av min touring finnes under denne tråden på bimmers og min hjemmeside. Jonnern`s e34 540it/6 er å finne i denne linken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... c&start=30 Photshoots Jonner`n &Glenno Min med senk: SteffanC sitt galleri i denne tråden: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php som jeg tror er/har vært norges fineste E34 touring. Ellers hva angår E34 touring er jeg veldig spent på prosjektet til Ingebrigtsen`s med sin e34 530 V8 touring. Tråden her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Fine bilder og ikke minst biler Mulig Glenno må selge felgene sine til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Fine bilder og ikke minst biler Mulig Glenno må selge felgene sine til meg! Takk He he ja ikke umulig det gitt. Enten må jeg heve på nivå bak eller kjøre på med spacere slik det er idag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Har ikke dradd den over rød linjen så det vet jeg ikke Edit:Jo det stemmer det. går til 8200rpm ca ok. da ville jeg vært litt påpasselig med å dra den så langt pga mange som har fått motorhavari etter chip når sperren er flyttet såpass langt opp. svidde\smeltet stempel er også gjenganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå