Gå til innhold

Min første BMW er en M3

Hardhaus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gå for M3-lippe på bagasjelokket og selg vingen. Behold de originale lyktene og gjør som Mysild foreslår, kjøp M3 GT felger. Angående rattet, ville jeg byttet det i et litt mindre. Det er jo nesten bussratt du har nå :lol: Nå er nok denne kommentaren litt farget av at jeg ikke synes BMW laget noen pene ratt til E36 M3. Ville anbefalt Raid Silberpfeil. Jeg hadde det på cab'en og det var rett og slett deilig å kjøre med!

6r90eoh1fhvahig00mn0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at rattet er stort, men litt usikker om jeg synes det rattet på bildet er så fint. Virka veldig tomt i midten der. Når det gjelder felger, skal jeg prøve å skaffe noen BBS LM replika:

bnhqufw0yeftltvnttpm.jpg

Et firma i england ser ut til å ha en del BMW stæsj, blant annet felger.

Sjekk ut:

www.bmstyling.co.uk

og angående vinge, vil det komme en salgsannonse snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp!!! Grom bil som er helt fantastisk å kjøre. ;-)

Når det gjelder kjøpe i norge eller importere har jeg ikke så masse tips... jeg kjøpte bilen i Bergen av noen andre som har importert den tidligere.

Jeg er i hvert fall fornøyd med kjøpet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nydelig bil som fortjener godt stell å gromme deler Den store vingen stikker ut bak som en ekstra fanger etter min mening Den er penest uten underdel hvis du skal ha den på

Skal du på død å liv ha den på i to deler, så skaff deg en ekstra bakluke som du kan "ødelegge". Da har du muligheten til å sette den orginale luka på uten at du har ødelagt noe

4 skruer å en tusse + lakk så er du i mål

Det finns tusenvis av bilder og mange biler å prøvese dette på

Finner du ikke bilder av M3 coupe i riktig farge med GTvinge kan noen fotoshoppe det for deg

ingen grunn til å borrre i originalluken for å finne ut at den ikke passer deg alikevell Gjorde dette med E30 min Orginalluka ligger på hemsen og plager ingen Den med Mleppa har fått striper og noen små rustflekker Da er det greit å ha en i reserve liggende tørt i bobleplast Bare et velment råd Ser gjerne flere bilder når du får oppdatert bilen mer Igjen Nydelig bil Ble fett med filmen

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du ikke bilder av M3 coupe i riktig farge med GTvinge kan noen fotoshoppe det for deg

lol! du vet at alle e36er med m-tech er like somregel ;-) MÅ ikke være en m3 det er bilde av...

skal du se åssen vingen er fra mange vinkler, så kan du se i min tråd fra side 50 ca og utover... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...