plumbo79 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Jeg har 4 kattepuser jeg 5 med frua hadde aldrig byttet de bort mot bmw`ene , katter er noen fantastiske dyr
Torek Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Småkjip felg(for det er vel 9x16?), fin katt, fin dekkstrekk...
Bmwfanatic Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 mulle skrev: Jeg har 4 kattepuser jeg 5 med frua hadde aldrig byttet de bort mot bmw`ene , katter er noen fantastiske dyr Hadde du aldri bytta bort frua mot en bmw? hehe
Glenn-Andre Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Ceylon skrev: Dette kan vel ingen her klage på.... Lå oss no hvertfall være enige om det den katten der skal ikke poelre felger. den katten der skal ligge på ryggen i senga
///FredriK.S Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Jeg har fått meg bruker på Katters.no
perre Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 eriklepe skrev: Tommy skrev: De dyrene der skal ligge under hjulene, ikke inni har du kranglet med nabokatten? i såfall høres det ut som den vant. HAHAH!
Thomassino88 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Tommy skrev: For å si det enkelt, jeg HATER katter, å er det noen som kommer in på tomten min, så kaster jeg det første og beste etter dem (den siste som prøvde seg, fikk en belegningsstein i bakhodet, å jeg har ikke sett den i ettertid) Det burde vert båntvang på katter, akkurat som hunder.Her er bilde av en fin katt da er vi 2.tenk om jeg bare slepper bikkja ut døra som alle gjør med kattene sine.katter er fine dem bare hold dem inne og ikke la dem fly rundt å dritte å pisse over alt som feks i mine helt ny nike sko
ervik Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 er enig med morteym, IDIOTER, eg kjørte på ein katt seinast lørdag ved et uhell, det er ikkje spess arti, spesielt ikkje når katten ikkje dør av smelle og du må ta live av den sjøl, dette er ikkje noe å spøke med. har katt selv, og folk blir akurat like gla i katta som i noe annet dyr... lit av en diskusjon på bmw siden
Ad|oS Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Katter er greie dyr, men de skal holde seg LANGT unne biler! De liker godt å ligge på panseret etter man har vært ute å kjørt da det er godt å varmt, og de klarer selvsagt ikke å komme seg opp og ned fra panseret uten å lage noen riper... Utrolig provoserende. Ekstra ivrige er de når bilen er nyvasket slik at man får kattespor over hele bilen.
knut_olestad Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hvordan kan noen hate noe så vakkert? Lilo i min E28: Kenny (RIP) leker med nabopusen. Kenny elska E28`n:
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 MortenK skrev: haha, hun kan godt polere felgene min ogås! ho kan polere stanga mi! Tommy skrev: For å si det enkelt, jeg HATER katter, å er det noen som kommer in på tomten min, så kaster jeg det første og beste etter dem (den siste som prøvde seg, fikk en belegningsstein i bakhodet, å jeg har ikke sett den i ettertid) Det burde vert båntvang på katter, akkurat som hunder. er heller ikke noe glad i katter, men hadde nok ikke kverket en, men vann gjør en god nytte er enig i det! katter burde ha båndtvang akkurat som hunder! katter er ulydige, og gjør hva faen de vil.. pisser, driter, mjauer og sloss overalt! de burde være inne og blir luftet som hunder... evt så burde folk med katt lage en "kattegård" akkurat som en hundegård... da er det eiers, og KUN eiers, ansvar for katten... kan jo faktisk kalle det på kanten til dyremishandling, å sette katta ut for å "klare" seg selv... (spesielt med sinte naboer i området! (hehe)) men uansett... diskusjonen vil nok ingen ende ta... folk liker somregel katter ELLER hunder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå